Gå til innhold

flere med ikm i disse dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

yup

IKM i går, men har en sterk mistanke om at TR kommer nærmere helga, da jeg kanskje hadde EL en uke 'for seint'.

har hatt ømme pupper i over en uke nå...lei

og ja, mensmurringer hele tiden, både foran og bak

lykke til med 'ventinga' ;)

Hei!

Ville bare nevne at jeg hadde mye luft i magen de første ukene av graviditeten min.uten å ha spist noe spesielt utenom det vanlige.små fes hele tiden og det luktet dritt (beklager detaljene)

Og hadde mens murringer både "foran og bak"

Testet negativt med billigtest selvom mens var en hel uke forsinket.testet positivt med clear blue 2 uker over ikm.

Annonse

kom på nå; hele forrige uke frøs jeg hele tiden. trodde jeg skulle bli forkjøla, men det ble jeg ikke. litt småkvalm var jeg og, og rar i kroppen.

huff nei nå må jeg ikke skru opp forventningene her..hi hi

meeen jeg har sagt at jeg ikke vil bli gravid nå for da får barnet bursdag i sommerferien (noen syns det er kjipt) heh..

ulidelig spennende er det hvertfall

heihei:o)

kan jo nevne at så langt i dag har den ekkle tanta holdt seg unna,har vært hos tannlegen å greier.

var sikker på at jeg skulle få mensen akkurat da,så jeg tok på ett bind,men fremdeles ingen tante,nå er det bare å krysse bein(så hun ikke kommer ut)å fingre hehe

Hei og hopp! Ja da. Jeg kjenner at tante uff uff er på vei.

Holdt nok ikke med en runde i halmen gitt :-)

Høres ut som det er dårlig stellt med oss. Men det har vært mye reising, hee..hee..

Jeg er bare så glad jeg. For at vi har den lille hemmeligheten sammen. At vi ØNSKER og PRØVER og få et lite under. Ingen rundt oss som vet. Bare vi... Og jeg tror det klaffer før eller siden. Tanta får bare komme nå. Men døra stenges nok om ikke lenge :-)

Jeg hadde ikm på søndag tror jeg.. selv om syklusen min ikke alltid er like stabil.. har hatt tantesymptomer den siste uka, men har gitt seg litt nå.. Gjør ofte d dagen før hun besøker meg, men har jo et håp om at d er en spire.. Hvis jeg legger godviljen til har jeg vært en liten tanke kvalm idag;-) Hi,hi.. er utrolig hva en kan innbille seg når en håper på noe..

Annonse

disse teite symptomene... Jeg har ømme pupper, fryser, tok en positiv EL test i dag. Men nei . Jeg kjenner tanta på gangen. I morgen eller torsdag kommer hun stormende.Ja jeg er trøtt også... Sikkert flere symptomer hvis jeg kjenner etter.....

Jeg har mange symptomer som:

ømme brystvorter, fryser lett, stikkinger i magen og i skjeden og økt hvit utflod.

Disse symptomene hadde jeg da jeg var gravid med nr 2 også. Pleier vanligvis ikke å ha pms-plager - tanta kommer bare uanmeldt.

Skal teste til helga hvis TR ikke kommer.:)

Jepp - pleier å få mesen på dag 26., som er i dag - men tenker ikke at ikm er før fredag, og kommer ikke til å ta en evt test før lørdagen om ikke mensen skulle komme.

Har egentlig ingen symptomer ut over det "vanlige" - mensesmerter, svimmel og uggen - men det pleier jeg å være før mensen og når den kommer. Mensesmertene er vel verre enn de pleier:o(

Eneste lyspunktet er at tempene mine er mye høyere enn de pleier å være + at de er trifasiske (var det en her inne som skrev til meg - og det var visst bra), men det er jo ingen garanti. Tempen kan jo stupe i morgen og tr komme, så før jeg ser en positiv test, tar jeg ingen gleder på forskudd.

Er vel også trøttere enn jeg pleier å være. Sovnet på sofaen kl ni på fredag, og holdt på å gjøre set samme i går. Men det behøver jo ikke bety annet enn at jeg er sliten etter å ha stått opp tidlig for å gå på jobb...

hehe jeg tørr ikke teste ennå,men får besøk til helgen å da skal vi ta en dram,å har ikke tr kommet innen da,så skal jeg teste,vill jo ikke drikke hvis det er en spire i magen:o)

men jeg kjenner hun er på tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...