Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Vet det ikke er noe stress, men lurer litt på...Skal man "hjelpe" dem litt på vei, sette dem på knærne , løfte opp ropa osv, eller skal det komme helt av seg selv. Han ligger mye på gulvet og kommer seg lett rundt på magen, roterer runde på runde rundt på golvet. Men kan ikke hverken åle eller krype. Flere?
sneipen <3 snuppa Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 samme her. min kar er 10 mnd.han begynte å åle seg fram da han var ca 8 mnd.nå er han 10 og han er netopp begynt å krype (1 uke sia:) vi prøvde å få han til å krype tidligere,men det hjalp ikke.han kryper nok før eller senere:) han er ikke seint ute heller,det er normalt å begynne å krype melom 8-10 mnd.de som gjør det før er tidlig ute..
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Samme med go'klompen ) Han er 8 mnd og klarer å bevege seg i sirkel, rulle rundt og skyve seg bakover. Gjør sitt beste for å komme seg framover men enten er underlaget for glatt eller grovt. Var på besøk i går og la han ned på teppegulvet. Da kom han opp på alle fire og gynget litt. Jeg stresser ikke med dette. Synes det er deilig å slippe å løpe rundt og passe på. Nyter denne litt roligere tiden før det blir full fart ;O)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Min gutt er 11,5 mnd, han kan ikke krabbe ennå. Men det bekymrer meg fint lite, det er jo ikke alle som krabber. Men han har jo ikke noe problem med å komme seg rundt, åler seg rundt som bare det det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå