Gå til innhold

Fryseforsøket blir muligens avbrutt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag på dag 15 av syklusen min, og har ennå ikke hatt eggløsning.. MÅ ha det for å sette inn mine fryseegg (siden dette er naturlig syklus)

Men el vil ikke komme.. Har som vanlig el denne dagen, så el-testene skulle vært positive for lenge siden..

Blir de ikke positve innen to dager, så blir forsøket avbrutt.. :(

Kjenner jeg blir utrolig deppa nå, og orka ikke dra på jobb

i dag, føler meg så mislykka.. ligger bare i senga og gråter.

Jeg skjønner bare ikke hva som skjer.. Jeg har hatt el hver syklus, på samme dag.. Nå er det ingenting. Og el-testene blir mer og mer negative også..

Jeg vurderer nå å dra til legen for å få meg sykmelding, jeg kan

ikke fortsette å være borte en dag her, og en dag der...

Heller ikke sitte hjemme og gruve meg til å dra på jobb,

fordi jeg stadig blir påminnet det jeg ikke har, ikke kan få..

Nå synes jeg bare el skal komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*TRØSTE KLEM*

ville bare sende deg en goooooood klem,jeg!

HÅPER DET ORDNER SEG!

Skrevet

off då, det var ikke noe kjekt!!! Det er jo så typisk at den ikke kommer, når så mye står på spill. det er jo ikke lett å slappe av heller!!

Syns uansett at du skal få deg en sykemelding, sånn at du kan slappe av. Men kanskje, dersom du klarerå stå opp av sengen, hadde hatt godt av å gå på jobb og??? Av og til kan det jo vær litt godt å få noe annet å tenke på og.... Men det får du se!!

Uansett, krysser fingrene for at el kommer nå snart, å at du kan gjennomføre forsøket ditt:) Det er jo ennå to dager til, og mye kan skje på det.

Temper du deg forresten? Da ser du godt om du har hatt el. Det gjør jeg ser du!!

Skal krysse alt for deg!!!

Oppmuntringsklem

Skrevet

Kjære venn :o)

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: gå til legen og be om sykemelding. Evt 50%, så jobber du 3 dager en uke og 2 den neste. Da er du fortsatt "med" på det som skjer på jobben, samtidig som du får deg et avbrekk og tid og pusterom til å hente krefter!! Da får du er puste-dag mellom arbeidsdagene.

Ikke vanskelig å se at du har det tøft nå. Før det går for langt må du gjøre noe gøril. Dette tar på.

Lov meg at du tar saken i egne hender og passer på deg selv! :o)

Krysser fingrene for deg fortsatt og det er håp i hengende snøre vet du ;o)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

God klem fra

Skrevet

Giggel:

nei, jeg temper ikke. Gjorde det før, men ikke lengre nå, jeg orka ikke. Ble så mye stress for min del..

Har vært til gyn for å se om alt stod bra til, og det gjorde jo det der. Hadde til og med to ledende follikler på 14mm.. Så jeg skulle jo hatt el da... Jeg skjønner dette ikke..

Siden jeg jobber med barn, så får jeg ikke til å tenke på så mye annet. Vet at mange greier det, men jeg klarer ikke.. Tenker bare på det jeg ikke har :(

Skrevet

ja skjønner deg godt da dersom du jobber med barn. Ta deg en uke fri, og gjør noe som du vanligvis ikke gjør. Tenk på deg selv, vær god mot deg selv, bestill en time til aromamassasje...ett eller annet!!!

Men hva sa gyn om dette da. Høres jo veldig merkelig ut...Vil du ikke snakke med gyn igjen, slik at du slipper å gruble mer på dette?!

Den her kroppen er ikke til å bli klok på..det er jaffal sikker!!!

Stå på, me skal klare det til slutt...det vet jeg...:)

klem

Skrevet

Uff dette er ikke greit. Jeg fikk fryseforsøk i naturlig syklus nå sist. Det er flere ting du kan be om som ble nevnt for meg før dette forsøket går i vasken. be om å få en UL, det som er viktig er jo om slimhinna er tjukk nok, er den det er det jo bare EL som er problemet. hvis eggene er store nok men klarer liksom ikke å slippe, er det mulig å ta El-sprøyte for å hjelpe dem litt på vei liksom, mener at det er en mulighet selv om du er i naturlig syklus. ring til legen å hør og ikke gi deg før du får noen ordentlige svar.

lykke til!!

klem

Skrevet

Hei Gøril

Stakkars, du har det ikke så lett om dagen. Veldig lurt av deg å prate med en lege og fortelle hvordan du har det (mener i hvert fall jeg leste et annet sted at du skulle til lege i morgen??)

Ville bare fortelle at jeg tenker på deg jeg også...... og selvfølgelig krysser jeg også fingrene for at el kommer tidsnok.

Skrevet

Hei hvordan går det med deg?

Håper du har fått positiv el test nå, det er bare så utrolig typisk at el forskyver seg når man mest "trenger den" eller ikke kommer i det hele tatt.

Synes du skal snakke med legen din og heler være borte fra jobben et par dager. Evnt kan du jo få en 20-30% sykemelding slik at du kan være borte hvis du har behov for det?!

Stor klem og masse lykke til.

Skrevet

Hei! Føler med deg! Utrolig skuffende når ting blir utsatt, vi venter nok som det er... Jeg har fått utsatt fryseforsøk to ganger, en gang fordi EL-testen ikke ble positiv. Da fikk jeg satt inn egg neste mnd. da var EL-testen kansje-nesten-helt-positiv (vanskelig å se, men tok sjansen og ble gravid!!) Neste fryseforsøk (søskenforsøk) ble avbrutt pga. for tynne slimhinner, det er viktig at de er tykke nok.

Men jeg har lest at EL-testen ikke skal tas om morgenen, men utpå formiddagen fordi EL-hormonet stiger da. Og du må ikke ha tisset på ca. 4 timer. Prøv å se om den slår lettere ut da! Men får du ikke EL naturlig, kan du vel få en sprøyte??

Uansett, lykke til, håper det går bra! Og få deg en sykemelding, det høres ut som om du behøver det. Slitsom behandling å gå gjennom dette, på alle måter. Krysser fingrene for deg!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...