IdaJacobine Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Vesle Charlotte er 5 mnd og har begynt å åle seg bortover som en liten sel-unge. Får rompa opp og beina under seg, presser fjeset ned i underlaget og bukter seg avgårde. Ikke så veldig effektivt, men regner med at det er forsøk ¨på krabbing, he he! Fortell om 1. gang barna deres krabbet ordentlig da vel?
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Hehe, hun hadde fått ny ball.. Lurer på om det var når hun var akkurat 6 mnd(?) Denne ballen var kjeeeempe spennende og laget mange lyder, blinket og beveget seg selv.. Ble så fristende at til slutt så bare føyk hun opp å krabbet ivrig etterd en Men nå har hun gått på trynet noen ganger når hun har krabbet så hun har funnet ut at kryping er mer effektivt.
Mathoka Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Hmmm...jeg vet faktisk ikke når jeg kan regne at han krabbet for første gang...Da han var 4 mnd begynte han å stå på alle fire og gynge, 5 mnd krøyp han fort rundt her og rundt 6 mnd gammel begynte han å ta små krabbetak, men jeg regner ikke det som krabbing for han datt jo ned og krøyp videre veldig fort. For ca 10 dager siden begynte han å ta litt flere krabbesteg istedetfor å krype, det gikk jo saktere, men tror han syntes det var veldig spennende, og i løpet av disse dagene har han gradvis gått helt over til å krabbe. Han er nå 6,5 mnd.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 ha, ha - jeg venter enda og han er 11 mnd. Han ser ut som en sel fremdeles. Men det er jo ikke alle some krabber, så han er vel en av dem!! )
IdaJacobine Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 He he, ser dem for meg! Er så gøy å se på - og litt ynkelig liksom. Jeg vil hjelpe til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå