meg82 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Min datter på 18 mnd har nå i de siste dagene bæsjet grønt! Det er skikkelig diarè, med en mørk grønnfarge. Hva kan det være?? Noen som har opplevd det samme? Hun har ikke spist noe spesielt som jeg har sett..
Blind Gudinne Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Akkurat sånn holdt Lillefjert på her for en stund siden også. Han spiste ikke noe særlig. men bæsjen var grønn, flytende og luktet litt surt. Var hos legen med ham, siden de på HS ikke hadde tid til å ta ham inn (!). Legen min sa at disse små har lett for å få mageinfeksjoner og magevirus som er helt ufarlige. Det resulterer igjen i grønne, løse bleier som gjerne lukter litt surt. Det viktogste var at han fikk i seg nok væske. Hvis det er en slik infekjson, går det som regel over av seg selv innen kort tid. Ikke rart om disse magene får gjennomgå litt, med tanke på alt de putter i munnen. Det trenger ikke være mat, men alt annet skal jo som regel en liten tur innom tunga=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå