TurboPrinsessen:-) Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Faren var på badet og skiftet bleie på henne, og han ropte på meg at nå lo hun:-) Jeg kom "løpende" og fikk høre det også... ble rørt jeg, og begynte nesten å felle en tåre.. Kjempe herlig å høre:-) Og så var det kjekt for faren at han fikk høre det først siden han er så mye vekke ( jobber til sjøs ), og det på selveste farsdagen:-) Ha en fin dag:-)
-carina- Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer! Her er det bestemor som har fått æren av å få frem den første latteren! Skikkelig stas! )
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 hei... er jenta di født 11 aug? det er sønnen min også.
//MAM\\ Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Så moro!! Gutten vår er født 11 august han også! Her kom den første latteren for et par uker siden, og det er storesøster som er flinkest til å få fram latteren her i huset:-D Koselig tid fremover nå, blir mer og mer respons fra disse små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå