Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet.

Hvordan arter de seg? Og når oppstår de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det kom en dråpe, altså ikke mye, lyst frisk blod litt etter el. Jeg husker ikke akkurat hvor mange dager det var snakk om..

Skrevet

Jeg har bare hatt det en gang,hos meg var det ikke blod,men rosa slim,ikke sett noe til det i de andre graviditetene.

Skrevet

jeg trodde jeg fikk mens, men blødningen kom aldri helt igang, liksom. Men blødde som jeg pleier når jeg får mensen de første dagene, så overraskelsen var stor da jeg fikk positiv test.

• 3 uker senere...
Skrevet

ble så glad når jeg leste det du har skrevet her... glad å litt nervøs om hverandre...

hvor mange dager blødde du? som du skrev at du trodde det var begynnelsen på en mens....

vet dere når jeg kan teste? skal ha mens den 10ende....

Skrevet

Det kan sikkert variere endel mht mengde ol.

Prøvde å søke litt på nettet og fant at det trolig kan intreffe ca 7-9 dager etter EL. Egget bruker ca 4 dager ned gjennom egglederen, og dersom det er befruktet bruker det visst å "vandre" noen dager rundt i livmora for å finne et koselig sted å slå seg ned på. :-)

Fikk selv litt blod på papiret i går kveld (8 dager etter el). Var bare ved ett do-besøk. Håper selv at det var en festeblødning jeg hadde. Har ikm 11. des og lever i stor spenning mot teste-tider. Har aldri spottet før eller hatt blødninger mellom tante-besøk, men så har jeg ikke tidligere tittet på papiret hver gang heller da.

Når begynte du å blø? Hvis egget festet seg da, trenger det sikkert noen dager på seg til å produsere nok Hcg til å slå ut positivt.

Håper vi begge kan konstantere neste uke at det faktisk var festeblødning vi har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...