Gå til innhold

Hvor jobber dere? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Og hva har dere studert?

Trenger inspirasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som miljøarbeider i omsorgsboliger innen psykisk utviklingshemning og psykiatri. Kjempekjekk jobb:o)

Så studerer jeg vernepleien. Tidligere har jeg studert psykologi 1 år, og sosiologi 2 år, både i inn og utland:o) Og engelsk har jeg studert:o)

Skrevet

Gått kjemi- og prosess. Er prosess tekniker. Har jobbet både offshore og på landanlegg, men litt vanskelig å kombinere barn og offshore, så jobber nå med lagerstyring på land. Pittelitt kjedelig..... :(

Skrevet

Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien.

Skrevet

Har bare generell studiekompetanse, 3 år på vgs. Driver en butikk.

Skrevet

jobber som bartender. ikke akkurat jobben for meg siden jeg ikke kan fordra fulle folk! men gjør det for den lille...bare 4 mnd igjen nå.

har landbruksutdanning fra før.

Skrevet

jeg jobber som omsorgsarbeider på et gammlehjem, har 50% vikariat + at jeg tar på meg mye ekstra vakter, men no er jeg sykemeldt, er en tung jobb, mye tunge løft.....

men jeg stor trives i jobben =)

Skrevet

Jeg har frisør og makeup utdanning, og jeg har gått ett-årig reiselivsskole.

Nå jobber jeg som avdeligsleder på barneavdelingen i en H&M butikk. Trives greit med det foreløpig, men satser på å enten komme meg høyere opp i systemet der en gang, eller få andre utfordringer andre steder.

Jeg har veldig lyst til å lære mer om interiør-design, smykke-design osv... Jeg liker litt kreative ting. Kan også tenkte meg å jobbe litt som dekoratør.

Skrevet

Hei. Jeg jobber som miljøterapaut på en instutisjon med ungdommer mellom 15-18 år. Barneverninstutisjon. Jeg er utdannet barnevernpedagog. Trives veldig godt med det.

Skrevet

Jeg jobber som miljøterapeut i en akuttinstitusjon for ungdom i BUFetat. Jeg er utdannet førskolelærer, men gikk lei av at alt gikk på rutine og gammel vane, samt mangel på utfordringer. Nå har jeg hvertfall en variert arbeidsdag og masse utfordringer. Jeg er kjempeglad i jobben min.

Skrevet

Jeg er adjunkt. Stortrives med den 2.klassen jeg har nå.

Skrevet

Er adjunkt og jobber i skoleverket.

Driver og skaffer meg opprykk dette året, skal begynne på mastergrad til høsten.

Kjekt å jobbe med barn og ungdom!

Skrevet

Jobber som adjunkt i videregående skole. For å bli det har jeg studert ulike spennende fag, samt tatt PPU.

Skrevet

Jeg jobber på vikarbyrå. Veldig spennende å møte så mye nye mennesker hele tiden og så er det så moro å hjelpe flinke folk i jobb! Veldig tøff jobb, men veldig inspirerende!

Skrevet

jeg studerer jus, ca 1,5 år igjen...er jo uendelige jobbmuligheter når jeg er ferdig..gleder meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...