Gå til innhold

Du som tok 5 positive gravidtester ,så en negativ til lege og til slutt ennda en positiv hjemme...Hvordan ble det????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei tror ikke dette var meg, for tok ikke så mange hjemme jeg da. jeg tok 2 tester selv, så en til legen som var negativ når jeg var nesten 2 uker over tia. de sa bare desverre den er negativ, men kjennte jo på hele kroppen at jeg var gravid. så dro jeg hjem å tok en ny test som selvsagt også var positiv :-) da ringte jeg de og sa at mine apotek tester var positive. da mente de at noen personer faktisk ikke ga utslag på legens tester, hvorfor kunne de ikke si. men de hadde hørt om det. dro ikke flere ganger til legen jeg nei, følte meg som en løgner. men da jeg var 7+4 hadde jeg magesmerter uten blødninger, og ble sendt på ultralyd. der var det et fint lite hjerte som slo (,")",) så ble happy ending for min del. hehe skal på min første svangerskaps kontroll til fastlegen denne uken å hehe nåja hun kan jo bare prøve å ta en ny test hvis hun vil:-D

så koselig at det var riktige tester hjemme..tyder jo på at en ikke kan stole på lege tester da..uff...skal selv på 1.kontroll på onsdag...har termin 21.06.07.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...