Gå til innhold

Desember: Da er det slutt

Anbefalte innlegg

med amminga for godt. Var på husmorferie i helga uten mann og barn (deeeeeeeeeeeeeeeeilig) og da slutta vi like godt med puppen. Men hva nå da? Skal han få mye erstatning iløpet av en dag? Ser for meg vanlig melk til måltidene og ei god varm flaske m erstatning til kvelds, for kosens skyld.........Hva tror dere???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7064895-desember-da-er-det-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Even slutta med puppen i midten av oktober da vi var i Praha, og vi gjør det sånn at han får en liten sup med erstatning litt etter maten, 120 ml også får han en flaske før han sover den første duppen sin, ca 180 ml.

Når han får lunsj får han også litt etter den, 120 ml også får han 210 ml før han legger seg om kvelden.

Det er ikke alltid han drikker opp alt, han drikker det han vil ha også er det greit synes jeg,

Han drikker jo vann ellers om dagen.

Dete går seg til.

Hei hei. Så deilig det hørtes ut med husmorferie!!! Ta meg med neste gang da... ;-)

Aner ikke ang erstaning. Her puppes det enda, og ellers får han vann. Hs her sa vi kunne begynne med melk i matlaging, og litt yoghurt. Hun mente vi kunne vente til de var over året før de fikk melk å drikke. Men er vel litt uenighet blant de lærde på dette punktet og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...