Gå til innhold

Hvor jobber dere? :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke kommet meg i jobb selv,men jeg utdanner meg til fysioterapeut. Er ikke helt fornøyd,men nå ble det bare sånn.... Finnes heldigvis mange retninger innenfor faget en kan velge,så finner nok noe som passer meg perfekt til slutt! Kunne godt tenkt meg Kari Jaquessons jobb, jeg! Hva studerer du da?

Jeg holder på å ta pedagogikk nå som en måte til og utnytte årene på universitetet (kan undervise i fagene mine) og jobber også som vikar på skole slik at jeg har fått prøvd meg litt i yrket. Jeg stortrives, det er varierende hverdag og kontakt med mange flotte unge mennesker.

Åh,misunnelig!!!!!! Det er kjempegøy å ta bilder,særlig med litt profft kamera! Har et EOS 20 D med sånn paparatzi-linse,og bildene blir så vanvittig mye bedre enn med vanlig lommekamera. synd det er litt ork å dra med seg overalt! Hva fotograferer du?(for avis,mote,blad,studio?)

Har så lyst å få en proff til å ta bilder av vovsen min .-)

Annonse

Annonse

heihei, jeg har tatt litt strøfag tidligere, men holder på med en bachelor i produktdesign.

Ved siden av studiene har jeg tidligere jobbet mye med barn/ungdom med funksjonshemninger, kulturtiltak for funksjonshemmede, som ungdomsarbeider og nå jobber jeg for en gardin/tekstilforetning.

Jeg har også vært bistandsarbeider, faktisk, utrolig spennende, men sånt blir en ikke rik av. dessuten er det litt vanskelig å lese på si..

Jeg jobber som prosjektleder i IT-bransjen (konsulent).

Vet ikke helt om jeg vil anbefale det til noen *ler*... Det er en god jobb og alt det der, men det er mye press og mas, jeg vet ikke om jeg vil tilbake til det etter permisjon. Tror jeg heller vil finne meg en 80% 8-16 jobb fire dager i uka.

Men IT er alltid bra å ha med seg, og det er variert, godt betalt og man kan ha masse ulike jobber.

Jeg er sykepleier og har akkurat startet på en kirurgisk sengepost.. Jobbet før det på Nyfødt Intensiv avdeling og trivdes vel bedre med det.. men følte jeg trengte litt mer erfaring med voksne og prosedyrer og slikt.. Ulempen med kirurgisk post er alle luktene som ikke akkurat hjelper mot kvalmen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...