Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 På lørdag kom det litt tynn blank væske uten lukt. Ikke noe slim men nok til at jeg måtte hjem å skifte truse.. Det kom ikke noe særlig igår,men idag mores kom det noe mellom to do besøk. Det er ikke urin, det lukter man. Er det noen som har opplevd det samme?? Kan dette være vann eller?? Hodet har festet seg og jeg er 34 + 2 idag.
SpongeBob Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Kan være utflod også - den forandrer seg jo veldig i graviditeten. Men er du usikker så få JM til å sjekke. Fikk beskjed om at hvis man brukte bind og kunne vri det opp etter en time var det nok fostervann, hvis det var mindre var det antakelig utflod, men greit å få sjekket hvis du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Hvis du har mistanke om at det er vannet som sildrer, er det greit å få det sjekket. Vet ikke hvor lenge etter at vannet har gått man blir satt igang, hvis babyen ikke kommer av seg selv.
2nj♥ Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Kan nok være utflod. Har lest om flere her inne som har rikelig tynn og vanndig utflod mot slutten. Fostervann lukter jo også litt.....emment, litt som sæd og er blakket på farge. Men ring føden, så vil de sikkert ta deg inn på en sjekk så får du bekreftet eller avkreftet at det er fostervann.
Mortil4-gutter Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Du kan jo lekke fostervann... Jeg lekker og skal inn på sjekk igjen i dag. Hadde jeg vært deg ville jeg ringt inn på føden å hørt om de kunne sjekke. Du får ha masse lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Takk for svar og gode råd.. Jeg luktet jo på det som kom men det som kom på lørdag luktet faktisk litt sur svette lignende.. Ekkelt,men ikke som utflod.. men det er så rart at det ikke kom noe igår,men det kom noe idag igjen?? Dete r ikke så mye at jeg kan vri trusa altså..
Hemmeline Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Du bør ringe føden å ta en prat med de. Ikke bra å gå og lekke fostervann uten at du får det sjekket, selv om det ikke var så mye at du kunne vri trusa. Så du må ringe, jeg er sikker på at de kommer til å ta deg inn til sjekk...lykke til!!!
Snupidupi Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Reng fødn du... så e du sekker og får vet ka du ska gjør... Lykke tel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå