Gå til innhold

hurra........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin dato: 18.07.2007..... det eneste triste er at det er slutt med kjæresten min... huff og huff. og han vil ikke at jeg skal beholde barnet... men det skal jeg alikevel.. jippi, nå skal jeg bli mamma - endelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda!!

Gratulerer med spiren.. men så synd med forholdet da!!!

Gjør det som er riktig for deg!!!

Lykke til videre, det går nok bra!!!

Kose deg med magen..

Klem!

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren! Håper alt går fint i svangerskapet, og at kjæresten din ettehvert blir like glad for barnet som deg. Kan ikke være lett å bli alene opp i alt dette nye. En god klem til deg:o)

Skrevet

voksenjente

Gratulerer med spiren. Synd med forholdet, men gled deg over babyen, mye kan skje med livssituasjonen din før den lille kommer til verden :)

Skrevet

Grattis med baby i magen...:)

Mye kan skje med livet ditt før den lille kommer,uansett må du ta godt vare på dere og nyte svangerskapet !

Skrevet

Uff - det er mulig alle blir sinna nå, men jeg må spørre likevel:

Burde det ikke være opp til begge to å bestemme om man skal beholde barnet? Er det ikke litt slemt gjort å føde et barn han ikke vil ha? Han kunne jo ikke valgt at han ville beholde barnet dersom du ikke ville... Må han nå være økonomiks og følelsesmessig ansvarlig for et barn han ikke ønsker? Og jeg kan jo forstå at han ikke vil ha barn nå som det er slutt mellom dere...

Beklager. Jeg håper virkelig at det ordner deg for dere, men føler med far i dette tilfellet...

Lykke til

Skrevet

Gratulerer kjempe masse med spiren!

Håper det orner seg mellom dere iløpet av graviditeten. Hvis ikke klarer du dette utmerket på egenhånd:-)

Lykke til med svangerskapet, du er kjempe tøff og sterk som vil gjennomføre det.

Skrevet

Gratulerer saa mye voksenjente!

Jeg aner at gleden over graviditeten overskygger tapet av kjaeresten, og at du er klar i hva du oensker? (litt modig her...)

Lykke til, og spesielt om du er midt-tretties eller enda mer voksen saa skjoenner jeg utmerket godt prioriteringene dine.

Lykke til med spire og kjaereste dersom han kommer tilbake.

Skrevet

Gratulerer, og lykke til med valget ditt!!!

Sikkert ikkje lett alltid å vere aleine, men gledene er mange med desse små:-)))

Håpar alt ordnar seg til det beste for deg!

Slår følge inn i 1. trimester, eg og du. Eg testa positivt i går!

Skrevet

anja panja..ja gjorde meg forbannet..er isåafall hun som måtte ha slete med psykiske problemer og anger etter en abort..ikke faren..er hennes kropp..så ja, jeg synes det er hennes valg dette ja..er to om å bli gravide også..så skjønner ikke hvordan det engang går an å tenke slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...