Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Selv om vi ikke har hatt en hel natt på 7 mnd, og det liksom er idealet, så tenkte jeg på at det er faktisk litt kos med nattamming. Joda, man er trøtt, men det er faktisk ens egne lille tass som ligger der og har det helt fantastisk deilig. Det er ikke noe man får ta igjen seinere. Vi har hatt flere timer som han har vært våken på natta, men nå sovner han nesten rett etter amming, og da føler jeg meg veldig heldig!
Hoppetussa Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Helt enig i at det er koselig med nattamming! Faktisk så sover jeg bedre om hun våkner i løpet av natta. Sover hun helt over blir jeg liggende og høre på henne, og vente på at hun skal våkne. Så lenge hun sovner igjen med en gang, synes jeg at jeg ikke kan ha det bedre! :-)
Aga:-) Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 For veldig mange barn er det ikke idealet å sove gjennom natta når de er så små, selv om en del foreldre og helsesøstre synes det burde være det.. Mange er bortimot året og vel så det før de endelig er klare for dette. Helt enig med deg, det er utrolig godt å kjenne den lille bylten ligge inntil deg om natta! Dette varer ikke så lenge til, så vi må jo bare nyte det mens vi kan:-)
m-mamma Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 HS mente jeg skulle prøve å avvenne, og ta skrikinga. Men da jeg bestemte meg for å bare mate dersom ikke smokken satt på første forsøk, så har nettene blitt roligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå