Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei, har du lyst til å sitte på onsdag? Jeg forsto det sånn at du ikke er noe begeistret for å kjøre..
En liiiten til. Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Hallo ja,skal du samme veien så er det kjempegreit d da ) Hvis ikke tar jeg bussen altså,greit det å..koss e d me dæ ellers da?
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Selvfølgelig så kjører vi sammen.. Fortell meg hvor du står, så plukker jeg deg opp 1745. Alt er fint med oss. Har ingen plager i det hele tatt! Er spent på jordmortime neste uke nå.. har jo ikke hørt hjertet enda.. og det er jo alltid spesielt å høre.. Har vokst mye de siste ukene synes jeg.. Håper jordmor har en grei vekt.... Prøvde å ta på meg mine lave jeans i helga.. hadde ikke sjans til å dra de over låra!! -og det er bare 2 uker siden jeg brukte de sist.. Gosjameg.. Hva med deg? Her kan du ta en titt på siden til Johan: http://www. home.no/johan-petter
Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Dytter opp denne jeg.. så du ikke glemmer å svare.. Neste gang må vi utveksle mobilnr..
En liiiten til. Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Litt treg noen ganger sjø..Kommer an på hvor du kjører da,over granåsen eller kolstaddalen?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Jeg aner ikke hvor kolstaddalen er jeg da men.. jeg tenkte å kjøre forbi Lidl og over Bjørndalsbrua etterpå.. Er jeg langt vekk da eller?
En liiiten til. Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Kommer fra du da???!! Mars..neida,bare kødder jeg.Nei,jeg kan da stå på den bussplassen rett før brua på vei nedover til byen,skjønte du den ) Litt frekk her nå...)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 hehe.. nei, jeg er ikke så jæ* godt kjent da serru.. Jo jeg vet om busslomma før brua.. Den e god!
Lapez Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 He heeey.. skal treffes dere da. Så kooos.
En liiiten til. Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Hei,du kan godt få være med du også) Dette er IKKE sarkastisk ment også La Pez,jeg er ikke sur på noen jeg ) Kunne ikke være med i tregården den gangen jeg,og forrige gang på bare blåbær så skulle jeg på nattevakt,så da..) Ikke vær sint da..Orker ikke mer av dette jeg,neste gang skal jeg prøve å være med dere andre også hvis det passer.
Lapez Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Takk for tilbudet, men skal på snartmamma.no treff i dag, og et bimtreff på torsdag=) Synd det ble slik. Men, jeg er heller ikke sint. Kos dere på treff, det mener jeg=)
En liiiten til. Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Hei igjen,syns det er teit at det ble sånn jeg og,bimtreffet i morgen har jeg ikke hørt om,blitt kanskje litt for internt alt dette.Håper ting forandrer seg snart,kos dere på treff dere og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå