Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har du lyst til å sitte på onsdag? Jeg forsto det sånn at du ikke er noe begeistret for å kjøre..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo ja,skal du samme veien så er det kjempegreit d da :o) Hvis ikke tar jeg bussen altså,greit det å..koss e d me dæ ellers da?

Skrevet

Selvfølgelig så kjører vi sammen.. Fortell meg hvor du står, så plukker jeg deg opp 1745.

Alt er fint med oss. :) Har ingen plager i det hele tatt! Er spent på jordmortime neste uke nå.. har jo ikke hørt hjertet enda.. og det er jo alltid spesielt å høre.. Har vokst mye de siste ukene synes jeg.. Håper jordmor har en grei vekt....:)

Prøvde å ta på meg mine lave jeans i helga.. hadde ikke sjans til å dra de over låra!! -og det er bare 2 uker siden jeg brukte de sist.. Gosjameg..:)

Hva med deg?

Her kan du ta en titt på siden til Johan:

http://www. home.no/johan-petter

Skrevet

Dytter opp denne jeg.. så du ikke glemmer å svare..:)

Neste gang må vi utveksle mobilnr.. :)

Skrevet

Litt treg noen ganger sjø..Kommer an på hvor du kjører da,over granåsen eller kolstaddalen?

Skrevet

Jeg aner ikke hvor kolstaddalen er jeg da men.. jeg tenkte å kjøre forbi Lidl og over Bjørndalsbrua etterpå.. Er jeg langt vekk da eller?

Skrevet

Kommer fra du da???!! Mars..neida,bare kødder jeg.Nei,jeg kan da stå på den bussplassen rett før brua på vei nedover til byen,skjønte du den :o) Litt frekk her nå...:o)

Skrevet

hehe.. nei, jeg er ikke så jæ* godt kjent da serru..:)

Jo jeg vet om busslomma før brua.. Den e god!

Skrevet

Hei,du kan godt få være med du også:o) Dette er IKKE sarkastisk ment også La Pez,jeg er ikke sur på noen jeg :o) Kunne ikke være med i tregården den gangen jeg,og forrige gang på bare blåbær så skulle jeg på nattevakt,så da..:o) Ikke vær sint da..Orker ikke mer av dette jeg,neste gang skal jeg prøve å være med dere andre også hvis det passer.

Skrevet

Takk for tilbudet, men skal på snartmamma.no treff i dag, og et bimtreff på torsdag=) Synd det ble slik. Men, jeg er heller ikke sint.

Kos dere på treff, det mener jeg=)

Skrevet

Hei igjen,syns det er teit at det ble sånn jeg og,bimtreffet i morgen har jeg ikke hørt om,blitt kanskje litt for internt alt dette.Håper ting forandrer seg snart,kos dere på treff dere og :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...