Gå til innhold

Jeg kan ikke tro det!! Er det vikelig sant??? JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Herregud... jeg skjelver sånn nå. Skrevet feil tre ganger alledere.

Tok en test to dager før IKM og den var klar positiv!!!!!!!

Jeg er ikke i denne verden nå. Kan ikke tro det!! Og håper bare alle dere andre får oppleve det samme snart:)

Det vi gjorde denne pp: Ga mannen zink+selen. Vi drakk begge to ingefærte som vi lagde selv. Lå med bena høyt etter sex og hadde ikke sex mer enn annenhver dag frem til dag 20 etter første mensdag.

Mine symptomer: Vondt i puppene fra to dager etter EL og har det ennå. Kjente da egget festet seg og var dårlig hele denne dagen med kvalme, stikkinger og rar følelse i hele kroppen. Drømt masse om nettene og husket alt om morgenen(aldri skjedd før). Visste det bare.. kjente det på hele kroppen fra en uke etter EL. Og jeg har stikkinger på venstre side. Kan ikke tro dette. Herregud! Gråter som en foss!!!

Sender så mye babystøv at dere andre er nødt til å følge meg!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fortsetter under...

Skal IKKE ha dårlig samvittighet for at du roper ut at du er gravid!!!

Det hjelper ingen av oss at du ikke er gravid heller, eller gleder deg over det!!

Så GRATULERER sååå mye til deg!!

Kos deg masse og lykke til!!!

Klem!!

Annonse

Maria3pp :o)

Gratulerer så masse.

Håper jeg kan følge etter, har 3 dager til IKM, har lyst til å teste men må vente. Har også hatt fryktelig ømme pupper siden 3 dager etter EL, er kvalm i perioder, hodepine, føler på meg at det sitter en liten spire, men tørr ikke teste før etter ikm. Suger til meg babystøvet ditt:)

Annonse

Jeg skal seriøst krysse bena(gjorde ikke det før siden jeg ikke var gravid) for deg!!!

Maaaaaasssssseeeee babystøvxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gratulerer saa kjempemasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haaper du kan fortsette like lykkelig gjennom hele svangerskapet, og at du vil storkose deg hver dag!

Suuuuuuuger til meg alt babystoevet ditt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (deler med alle andre her inne ogsaa da, saa klart!)

Lykke til videre fremover, Maria!!!!!

Gratulerer så masse!!!!!

Kos deg max med spiren og sambo!!

håper jeg følger etter mot slutten av mnd :)

kos deg masse inne på 1.tri, bare ikke glem oss helt ;)

trenger jo å oppdateres :) :) :)

*suge til seg babystøv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...