Gå til innhold

Er dette bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet vårt på 7 uker sover ca tre timer om natten mellom måltidene. Hun er oppe ca 02 og 05 før hun våkner til morgenen. Synes alltid jeg leser om babyer som sover både 5 og 6 timer om natten. Jeg er førstegangsmor og aner ikke om min datter sover mye eller lite. Kan noen være så snill å svare med på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det er helt normalt å våkne hver 3.time. Noen gjør det i lang tid, mens andre sover lenger på natten. Det viktigste er at du følger babyens rutiner, da er de så fornøyde:o)

Skrevet

Høres helt normalt og flott ut! babyer har som regel ikke plass til så mye mat om gangen, og derfor våkner de opp ofte for påfyll.

Det går seg til etter hvert, og hvis en ser denne tiden i et litt større perspektiv er det ikke så lenge de er så små. Kos deg med den nydelige babyen din, til og med klokken 02 om natta:-)

Skrevet

Jenta di sover omtrent likedan som jenta vår. Hun er 4,5 mnd gammel nå og spiser fortsatt ganske ofte på natta. Så det høres helt normalt ut det du beskriver. Jeg tror det er de færreste ungene som sover særlig lenge imellom når de er så små som jenta di.

Skrevet

Kan jo bare sammenligne med min egen sønn, så jeg syns det høres veldig bra ut :-)

Skrevet

Da jenta vår var på den alderen var det ikke uvanlig at hun ville ha mat oftere enn 3 timer..Hun er nå 6mnd og 3 uker og sover enda ikke hele natten. Hun spiser alt ifra 1-4 ganger om natten fortsatt.. Tror det er mer vanlig at dem spiser hver 3 time når dem er så små enn at dem hopper over å spise om natten...

Skrevet

Jeg syns det høres helt topp ut jeg... vi våknet kanskje annenhver time i den perioden..

Skrevet

Sønnen vår på 7 mnd våkner ca 00, 03 og 06. Får mat 00 og 06. Kanskje litt oftere enn babyer på hans alder, men også normalt. Når de er så små er det bare en bonus om de sover lenge. Man hører ofte om de som sover masse, for det er lettere å skryte av hvor bra man har det enn å klage over at man er sliten... ;-)

Skrevet

Tusen takk for svarene deres. Setter stor pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...