Gå til innhold

Hva skal dere på nyttårsafta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere være med venner som også har baby? Drikke alkohol? Være hjemme eller blitt invitert ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter akkurat og diskuterer dette med samboeren min på msn:) Jeg vil helst være med venner som har små og ta det rolig så mulig vi ber noen hit. Mens han vet ikke helt. Men ikke lett å få barnevakt til 2 stk den dagen da og sånn kommer det jo til å være fremover... Om det blir alkohol blir det svært lite hvertfall, drikker ikke med barn til stede...:)det er bare unødvendig:)

Skrevet

Vi kommer nok til å være med andre venner med små barn. Tenker det vil bli litt alkohol etter de små er lagt, men ikke mye.

Skrevet

3 alternativer her.

Være hjemme bare oss 3.

Hjem til et vennepar av oss med et barn på samme alder.

Besøk av venneparet.

Er litt glad for å slippe det maset det alltid er på nyttårsaften, hvor vi slipper å måtte reise rundt for å være på forskjellige venners fester. Er alltid sånn at vi må planlegge masse. Først må vi innom den og den sin fest så må vi innom den og den sin fest. Skal bli deilig å slappe av på nyttårsaften for en gangs skyld.

Kommer nok til å kose meg med et par øl eller vin : )

Skrevet

Enig i at man ikke skal drikke med barn til stede. Ikke mye iallefall. Men ser ikke noe galt i å ta et glass vin til maten f.eks. Det merker de ikke uansett. Jeg kommer nok ikke til å drikke selv, men om sambo vil ha litt øl, skal jeg ikke nekte han det. Snuppa har lagt seg når vi begynner med middagen uansett, og sover til neste dag :)

Skrevet

Vi skal være sammen med et annet vennepar som nettopp har fått baby hos dem. Det blir ikke noe alkohol dette året heller :)

Skrevet

Vi skal være hjemme. Har bedt 3 vennepar med og uten barn. Dette blir som vanlig en barnevennlig nyttårsaften, det blir koselig:o)

Vi kose oss selvfølgelig med vin eller øl, men vi drikker ikke oss fulle, har tross alt barna der. Det vil si...jeg skal ikke drikke for jeg ammer.

Skrevet

Fram til nå har nyttårsaften vært vennefest :-) Men i år blir det familie. Dersom juleaften blir hos svigers, blir det nyttårsfeiring hos min familie, og dersom juleaften blir hos min familie blir det nyttårsfeiring hos svigers. (ikke helt spikra enda hvor vi skal være) Koselig blir det nok uansett :-)

Skrevet

Når det gjelder alkohol så avhenger nok det av hvor vi skal være. Hos min familie blir det overnatting (bor i annen by) så da tar nok mannen min et par øl til maten, mens jeg nok ikke drikker noe som helst. Dersom vi skal til hans foreldre kjører vi hjem på natta regner jeg med, så da tar vel jeg et lite glass vin til middag, mens han drikker clausthaler.

Skrevet

Å jeg gleder meg til denne kvelden jeg. Da er vi sammen med flere naboer og ved 20 tiden er det fakkeltog med ungene. Syntes det er så morro å se disse spente barneansiktene:) Har en gutt på 6 år som gleder seg kanskje litt mer enn mamma da,hehe.

Men vi kommer til å være hjemme slik at mini får lagt seg i senga si til vanlig tid.Blir god mat og kanskje et glass rødvin og da er kvelden topp for meg. Kl 01 de siste fem årene har jeg vært i seng. Gubben tar seg da en congac hos naboen eller hjemme her med naboen. Aldri fyll og er og i seng slik at det blir en koselig frokost med svigers første nyttårsdag:)

Skrevet

Vi skal feire nyttårsaften med foreldrene mine på hytta i Hemsedal vi.. Vært der de 3 siste årene.. Veldig koselig:) Masse snø og greier.. Samboern kommer vel til å ta noen øl eller noe, men tror jeg står over uansett om jeg ammer eller ikke.. Vet ikke jeg.. savner ikke alkohol i det hele tatt.. Har drukket veldig lite av det før jeg ble gravid og.. Tar heller cola jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...