Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hehe, svarte på det forrige innlegget ditt akkurat nå, "kjente" deg ikke igjen før etter jeg hadde lest det enda en gang! Tenkte jeg starter en egen tråd jeg, vi er jo nesten likt på vei, fra samme fylke - og har ingen symptomer akkurat nå jeg heller! Personlig er jeg litt redd fordi jeg ikke syns jeg kan kjenne livmora jeg. Står jo på sidene her at man skal kjenne den godt nå, men det syns jeg ikke. Eller, magen har jo generelt blitt litt større, men jeg syns ikke jeg kan merke hvor livmoren ligger akkurat.
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 heia.. . samme her egentlig.. men mamma har finni den da, så burde vel være bra?? hehe. jaggu stått opp tidlig i dag å.. er en del jeg må gjøra.. men alt er nok bra, trur jeg kjente liv igjen i natt.. kjentes ut som det svømte fisk i megen hehe. åssen går det ellers da?
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 dyttr litt her je ringte helsestasjon i stad, for å ordne time til jm.. spurte, og da fikk jeg beskjed om å ringe fast lege om jeg føler noe er galt.. men ikke noe flkes galt, føler meg bare lite gravid hehe.. men skal ringe igjen på fredag, da er jm der.. så får jeg mest sannsynlig time på fredag
Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Det er klart, tror det er like bra å gå til jordmor som til legen om man er litt bekymret egentlig. Skal jo ikke være så høy terskel for å få time. Tror ikke vi er så uvanlige som bekymrer oss litt, egentlig - er nok ganske vanlig det før magen kommer! Nei, gleder meg til jeg skal på UL jeg, om alt er bra da, så skal jeg jammen meg slappe av og ikke tenke å mye på hva som evt kan gå galt. Venter bare på å få innkalling slik at jeg vet når jeg skal dit
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 ja, venter jeg på og har du msn forresten?
Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jepp. Men har navnet mitt i adressen, så vil ikke legge den ut her. Skal se om jeg lager meg en fake-hotmailadresse en dag Er du søkt inn til UL på Hamar eller Elverum? Skal til Hamar jeg, jobber der.
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 aah. ka legge ut mailen min her jeg da.. har ikek no navn og sånn skal på ul på elverum trur jeg.. malen er hvertfall [email protected]
Gjest Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 da har jeg lagt deg til Vi får snakkes litt senere, må nesten gjøre litt i heimen...
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 hmm.. kom ikke opp sånn sak på meg :S at du hadde lagt meg ti.. merkelig
Gjest Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 står at du er frakoblet.. Skal prøve en gang til
Gjest Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 kanskje du må logge på på nytt? Adressen er riktig, ikke sant: [email protected]
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 jepp, adr er riktig :S merkelige greier.. hmmm
*ønsker nr 2* Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 prøv å send en mail da.. [email protected] så kan jeg legge deg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå