Gå til innhold

"snakka" med mannen til ulvepus

Anbefalte innlegg

på msn-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

og vet dere hva????

hun ligger å sover!!!!! hahahahaha

lurte jeg noen nå?????????

Litt spenning må vi jo ha her........ hehehe

KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7064109-snakka-med-mannen-til-ulvepus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

ja men du da ...

slemmingen har gått i hele dag bare å ventet på en tråd fra deg ..dumma!! heheheheh

satte jo nesten i gang min egen fødsel her bare av å trakke fram og tilbake å vente på info fra deg..

pass på nå og hvil mye men si ifra da heheheh at nå tar jeg meg en time på puten eller noe sånt .hehehe

hilsen mamma hihhi

neida

pass på at du får slappa av sjøl, også da!!

kan ikke ha noen andre enn min egen fødsel på samvittigheta!!

legg deg nedpå litt, så skal jeg prøve det jeg kan, å holde dere oppdaterte. rekker jeg ikke å skrive inn her, så sier popkind ifra!!

skal sende henne, tetts og julestjerne sms hvis jeg ikke rekker å skrive noe her før jeg MÅ dra!!

mamma er småhysterisk, hu ber meg om å ta med et fleecepledd i bilen, tilfelle jeg ikke rekker fram, så har jeg noe å pakke inn babyen med!!

maamma fikk nemlig søstra mi i bilen. hu rakk ikke fram, og er redd for at jeg er altfor lik henne!!

har gjort pleddet klart ;)

men, sier ifra så fort jeg har snakka med føden!!

....sånn etterhvert.. hehe

klem!!

fine greier ...

heheh

jeg har bare blitt mer og mer hønemor for alt og alle etterhvert som svangerskapet har utviklet seg ..+ at jeg har hatt 4-5 dager med mye smerter selv ..og den derre livmortuppen/munnen eller hva den nå heter er blitt større og mykere så jeg vet ikke hva som skejr her heller og selvom jeg har en fra før så fikk jeg henne med ks planlagt og visste ikke hva en kynner var en gang før jeg begynte å kjenne den i august i år ..hjelp litt engstelig selv jeg...

men det går nok greit ..jeg bor jo ikke mer enn 5 min fra haukeland sykehus i bergen så det skal nok gå fint .trukke jeg trenger pledd heheheh

men baggen er pakket..

dette mest for at jeg har gubben i nordsjøen mesteparten av tiden og prøver å være mest mulig forberedt...

kos til deg og ta å hvile deg litt...

venetr i spenning .føler at jo fler andre som føder jo før blir det min tur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...