Gå til innhold

Hva bruker bebisene til sutteklut/koseklut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har blitt helt avhengig av å ha mammas bommulsskjerf i sengen sin når han skal sove. Synes det er utrolig søtt og koselig, han borer det lille ansiktet sitt inn i skjerfet og lager rare koselyder. Er litt nervøs for at han skal vikle seg inn i det og ikke få puste skikkelig jeg da...

Hva bruker deres babyer som sutteklut/koseklut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår er snart 2 år, men han har aldri hatt én spesiell klut. Han bruker det han finner: En av sine egne stilongser, eller lillesøstera sin pysjamas. Ja, de er fantastisk søte når de sitter eller ligger og koser med kluten :)

Skrevet

min gutt bruker gas-kluter, eller gulpekluter som vi kaller dem. Han begraver hele ansiktet i dem. Jeg pleier å frigi nesa når han har sovnet. Er redd han ikke får puste. Av og til er jo kluten helt våt der han har pustet.

Skrevet

Jenta vår bruker gasklut. Hun roer seg fortere hvis jeg har brukt kluten hennes når jeg ammer henne for kvelden og ikke en helt ny en uten mammalukt...

Skrevet

Gutten min har ein bamserev i senga som han borer fjeset inn i. Eg må sjekke mange gonger om han puster, for det ser jo ikkje ut som han får så mykje luft... Ser ikkje noko godt ut å ligga sånn, men han sover faktisk mykje bedre etter at han byrja med det :-)

Skrevet

Lille H har en liten mus med spiss nese hun fikk av mormor.. den passer perfekt inn i munnen og suttes ivrig på når hun vil kose..

Ellers sutter hun på alt som kommer i hennes vei, egne klær, tøflene, sokker, lekematta, smekke etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...