Gå til innhold

I natt så våkna jeg for jeg var skrubbsulten,

Anbefalte innlegg

men nekta å stå opp å spise. Å så hadde jeg skikkelige menssmurringer for første gang også, sånn ordentlige. Vil jo si at livmora si forbereder seg da ja :)

Uff, men samtidg kom skrekken snikende. Hva er det jeg har begitt meg ut på nå, smerter på nytt. Lå våken et par timer i natt hehehe. Mange tanker som surrer rundt ja ;)

Fortsetter under...

Jeg har det slik hver natt nesten jeg.. å pga det sover jeg så dårlig at jeg er sykemeldt... :(

Våkner fordi jeg er sulten, eller kvalm, og mensmurringer som bare pokker...

Kjenner at det begynner og roe seg en del nå da..

håper dette...

Jeg har blitt fortalt ja, at det er livmoren som holder på å utvide seg, og at det er helt normalt;)

*hehe*

vet AKKURAT hvordan du har det... forskjellen er jo at jeg er hjemme og sløver da.. men nå er jeg liksom kommet til ett punkt der jeg har finni ut at jeg blir ihvertfall ikke noe bedre av å sitte her hjemme og sløve.. får heller ta kvalmen og trøttheten med hevet hode tror jeg, og komme meg ut av det.. ikke SÅÅ lenge igjen av første tri da :o

skal vel gi seg litt til da???

huff... må hente en klesvask nå... det er ned en trapp... blir sliten av å tenke på det jeg!

*syte-meg* andre har det verre.... men føler meg ikke bra!

hehehe, har vi ikke lov å klage litt nå som vi er gravide kanskje hehehe.

Formen er bedre nå enn den har vært i hele dag, men håper jeg sover hele natta igjenom i dag så jeg er uthvilt til i morgen. Mulig jeg faktisk tar meg en fri dag fra skolen, lurer litt på om akkurat dette året kan bli litt bortkasta faktisk fordi jeg tar norsk over 2 år, å skal ikke opp i eksamen før året etter, å da skal jeg jo gå hjemme med den lille. Uff, ikke lett det her.

jeg og våkner på nettene, men mest fordi jeg må så inmari tisse!!

andre som har det sånn?

kjempeirriterende, for jeg må jo ned en etasje for å gå på badet, og på veien ned og så opp blir jeg andpusten og lysvåken..

Tåler ingenting om dagen, trappe er slitsom, lissom..

men men.. har funnet ut at det er like greit å komme seg opp og på do med det samme og ikke prøve å utsette det, for da sover jeg bare dårlig hele den tida jeg ligger og holder meg...

prøv sånne hveteposer på magen, som holder deg varm. det hjelper meg, iallefall!!!

Annonse

hihi jeg sover to timer fast, så våkner jeg nesten på timen og må opp på skvetten. slitsomt føler jo at man ikke får sovet ut skikkelig. men som jeg har forstått det så er det vel livmora som dytter på urinblæra, noe den vil gjøre til den flytter seg litt opp å frem (,")",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...