popkind Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2006 Har forsøkt henne på msn også, men uten svar!!!!!! Hun pleier å være ganske aktiv der!!!!!!! kanskje hun er på føden???
MM med spire Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Lurer jeg og... Vi kommer til å bli nervevrak hele gjengen om vi blir sittende sånn hver gang noen har symptomer på fødsel Blir en hard tid fremover!!! )
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 kor det blei av deg din tullebukk hihihi dette gjør du vel ikke med vilje vel??!!
vero.no Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Kor spennanes:) Når hadde ho termin igjen?
julestjerne Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Hei vennen! Er du fortsatt hjemme? Er det noe fremgang? Jeg må visst titte innom her mye oftere jeg, for jeg går jo glipp av all morroa!! Så spennende å lese tråden fra igår. Tenk at du kanskje føder snart! Din heldiggris, altså! Håper du kommer på nett snart, så vi blir litt oppdaterte her. For nå lurer vi veldig! Skal til tannlegen kl 1200, stakkars meg! Jeg har ikke vært noe flink med tennene mine siste 8 månedene. Kommer til å få masse kjeft. Gruer meg! Men tilbake straks etter det for å høre hvordan det går. Og please send en sms hvis du føder, da!! Lykke til, hvis det skjer noe! Klem!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 heisann! jeg skal sende deg en sms, vet du julestjerne... holder det jeg lover!! )) hehe i dag er det 25 dager igjen, men det jeg vet HELT sikkert, er at denne babyen kommer ut før det!! ...men når?? i dag? i morra? eller til torsadg\fredag, som sambo tror?? hmmm... klem!!
julestjerne Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Jeg tror også du føder lenge før det. Du virker så klar, liksom. Jeg har forresten et tips til hvordan du kan få igang fødselen litt før, hvis du skulle bli veldig lei av å vente. Tror ikke det er farlig, jeg gjorde det i alle fall sist, og det virket i løpet av 12 timer! Det bra tipset er: Å drikke veldig sterk kanel-te (kjøpes derfor helst i løs-vekt) og drikke en stor kopp. Kanel skal visst være riestimulerende. Men du har det kanskje ikke såå travelt? Eller vil du føde NÅ? Jeg skal på samtale på fødestua på onsdag. Kan du ikke satse på å føde da, så kan jeg stikke innom å hilse på deg! Haha.
Gjest Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 hvorfor er kanel det? jeg pøser på med kanel å¨kakao...hver dag hihi hvilke andre krydder er stimulerende? hvitløk...og..? ulvepus - synske dama sa babyen skulle komme v termin?...da ok hun vel feil da kanskje...eller hva var det hun sa?
julestjerne Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Jeg kan ikke så veldig mye om hva slags krydder/urter som virker. Fikk bare tips om kanel-te sist gang. Noen andre som vet???
Gjest Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 hmmm håper uansett det virker tar en ny "dose" nå hehe
Gjest Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 rotfl!! hohoho!! nå måtte jeg le litt!!! fniiis!! foill tank!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå