shevil og Alver Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei, min gutt er nå 3 mnd. Jeg må som regel mate han 2 ganger på natten. Jeg ammer først, men dette måltiden holder som regel ikke mer enn en time. Så må jeg opp å lage flaske. Tidspunktet varierer alt fra så tidlig som 02.00 til så sent som 06.00. Ganske slitsomt egentlig. Også fordi gutten min forskyver morgenen tilsvarende hvis han våkner tidlig.
teddybjørn Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 jenta mi er ca fire måneder. hun sluttet med flaske på natten da hun var ca to måneder. Hun får bare flaske. NÅ sover hun fra ca klokken 22. hun får siste flaske rundt klokka 21. og hun sovertil mellom 8-10 på morraen. så jeg er ganske heldig
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Er oppe to ganger i løpet av natta.. lillegutt er knappe 5 uker, så håper på å kunne klare oss med et natt-måltid om ikke så lenge!
lærer Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi er snart 4 mnd og får kun erstatning. Hun får mat ca 19 - 04 - 09.
Vipsy Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi er snart tre mnd. Hun får flaske ca kl. 9.00 - 13.00 - 16.00 og 20.00. Hun sovner etter den siste flasken og sover natten gjennom. Hun har kun fått morsmelkerstatning og aldri blitt ammet. Slik hadde vi det med eldstejenta også, så vi kan ikke klage.....!!!!!!!
shevil og Alver Skrevet 17. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2006 Oj du er heldig. Gutten min har ikke faste måltider, men får mat når han er sulten. Lurer likevel på om jeg skal forsøke meg med faste måltider likevel. Litt enklere å planlegge dagen da. Sånn som det er nå er han sulten med 2 timers mellomrom på formiddagen på kvelden, mens vi har et lengere opphold (4 timer) midt på dagen. Hos meg er vel egentlig ikke nattemåltidet et problem i seg selv, men heller det at han ikke vil sove etterpå. Det vil si at for min del er natten så og si slutt i det øyeblikk han våkner for første gang på natten (det er skikkelig kjipt de nettene han våkner kl 02.....) . Etter det er det bare slumring. Resultatet er at mor drar seg opp av senga etter en del krangling kl 06, med hodepine, vond nakke og rygg. Jeg gleder meg med andre ord veldig til den dagen han begynner med mer fast føde :-)
Benni-min Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Min sønn er snart 4mnd nå, og han har den siste halvannen mnd fått siste måltid ca 18.30. Sover rett etterpå og sover til ca 7.30-8.00 uten å våkne. Han har sovet rundt siden han var ca 6uker, men da sov han bare fra ca kl 23 til kl 06. Men da var det bare mat og soving til ca 9. Da sto vi opp. Så har det bare blitt tidligere og tidligere kveld. Han får bare mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå