Gå til innhold

Vil så gjerne sove...

Anbefalte innlegg

Kroppen min trenger søvn! Verker så enormt i leggene om natten, noen flere? Så er det mens og rygg murringene, de har vært veldig ille i natt. For ikke å snakke om do besøkene når jeg endelig har sovnet... Samboer skal straks opp, jeg har vært oppe lenge allerede. Han tok meg inntil seg i natt og var litt våken med meg, strøk meg og varmet meg. Det var godt det. En blir liksom så ensom om natten der en ligger våken time etter time...

Skal til modningsakupunktur igjen i dag, skal høre om hun har noen nåler for de vonde leggene mine. Lurer på om det er alt vannet som gjør det. Har ikke vært så stresset med å få sønnen min ut, men akkurat nå kjenner jeg at han bare kan komme... Da er det i såfall ikke smerter som gjør at jeg er våken!

Vel, ønsker alle desemberjenter en fin mandag! Synes ukene går fort jeg.. 20 dager igjen i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7063643-vil-s%C3%A5-gjerne-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som å høre om meg selv..... :))))

Det kribler i leggene så jeg blir sprø!!!!! Vondt i hode pga lite søvn:(((

20 dager igjen her også.... Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg er lei kjenner jeg. Greit om dagen liksom..... men om natten er det slitsomt!!! Prøve å sove litt nå på morgenkvisten.....

Skal prøve å legge meg en times tid nå jeg også... Må opp om en time. Stuptrøtt!

Puter ja, har ei pute mellom bena, det MÅ jeg ha, klarer du ligge på ryggen moniken? Det klarer jeg ikke, gleder meg til jeg kan det, og ligge på magen! :) :)

Vel håper dere får sove litt til.. Glad det ikke bare er meg, selv om jeg ikke vil at andre skal ha det slik da.. :)

Jeg klarer å ligge på ryggen så lenge jeg har tre puter under nakken og hodet og tre puter under knærne. Har ikke sjans til å ligge flatt ut på ryggen. Synes nemlig det er vel så ubehagelig å ligge på siden, for bare jeg kommer litt mye over til den ene siden, så sparker han som en gal. Akkurat som om jeg legger meg på han. He he. Det er ikke greit å være diger som en hval :)

Misunner deg som kan sove mer, jeg er på jobb og blir pent nødt til å holde meg våken. Men i ettermiddag blir det et par timer på sofaen... som vanlig...

Kjenner meg såååå veldig igjen - er helt utslitt pga søvnmangel om dagen!! Er det ikke det ene så er det det andre.... Inatt har det værket konstant i rumpa.... AUUUU.

Til tross for at jeg holdt meg våken i hele går for å bli så trøtt som overhode mulig!! Men neida..

Annonse

Annonse

Plutseli ei natt så søv æ bærre godt igjen... e på ett eller to do besøk... må ha dyna i mellom knean... ellers så gjør æ ingen verdns teng anna en å legg hodet på puta å søv... Våkna av og tel når æ snur mæ førr at æ får ondt i bækkenet... men kommer med et au også søv æ videre... Har ikke hatt så mye noia i føttern i det siste.... det va vel det som gjor at æ sleit mæst med å få søv tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...