Gå til innhold

Nå har jeg snart ikke klær igjen..

Anbefalte innlegg

Har nå hele TO bukser som passer. Var så lur at jeg vasket begge to i går, så da jeg skulle på jobb i dag var ingen av dem tørre. Derfor måtte jeg ty til en av de andre gravide-buksene (som passet fint for ikke så mange uker siden), men fytti grisen som de strammer nå!!! Kommer til å få en relativt ubehagelig dag på jobb. Gleder meg allerede til jeg kommer hjem til joggisen. I mitt neste liv skal jeg finne en jobb hvor det er greit å bruke joggis. :)

Fortsetter under...

Vet godt hva du mener...

Har selv to bukser! og klarte så klart å ødelegge den ene.. men siden eg har en engel til far så spanderte han på meg en ny bukse og eg jakke som gå ann å lukke igjen.. men har fortsatt kun 2 bukser da.. slitsomt å hele tiden måtte passe på at minst en av dei er rene, og har og vurdert å finne en jobb der det er ok med joggis...

Skjønner hva du mener..sukk..

Går bare i skjørt og kjoler, jeg... strømpebuksene har blitt for små, men jeg har klippet av foten og bruker sokker i stedet.. Orker ikke kjøpe nye mammastrømpiser 15 dager før termin..

Jeg gidder nok heller ikke kjøpe meg nye gravideklær nå. Selv om jeg da har 6 herlige uker foran meg hvor jeg ikke har klær å gå med. Men det får bare være. Om drøye 3 uker er det permisjon, og fra da av skal jeg kun bruke joggis. He he. Gleder meg til å bli en sjusk :) Og i januar (eller februar eller mars eller når jeg nå får på meg vanlige klær igjen) skal jeg gå amok med visaen. Da skal hele garderoben byttes ut! Guri, som jeg gleder meg til det :)

Jeg har 1 veldig god mammabukse, 1 halvgod og en som sklir av (med lavt liv) Det er det jeg har av mammaklær. Bruker de vanlige genserne mine... Har heldigvis noen laaange!! Takk Vivekes for at dere hadde lange gensere i fjor (bare synd puppa snart detter ut av dem.....)

Jakke er ikke moro lenger. Får så vidt igjen reklame jakka fra jobben nå. (allværsjakke) Men jeg GIDDER IKKE kjøpe meg noe! Er ikke SÅ glad i å være jævlig fremtung.....

Annonse

Jeg sliter med det samme ja... Har en mammabukse som har sånn under belly liv, men den sklir ned for et godt ord. Og en av buksene kan jeg rulle ned under maven. Men må da knyte den med en hyssing..... Sambo har ledd av meg noen ganger ja.....

Et lite tips er tights og lange gensere.... Det er deilig å daffe hjemme i etter fødselen også. Skal ut en tur etterpå å kjøpe en jeg..

Slit æ å med å finn nå å kle på mæ... har lånt et par joggebuksa hos mammaen min førr mine egne stramma og e ekkel...

Sa tel e venninne i går at æ sku ta å klepp håll tel haue og arman i et dynetrekk ;D Sånn at æ fikk mæ ny kjole ;D

Å sånner gravidebuksa som bynn å bi trang e skikkeli ekkel... stramma og klør å... wææ får noia bærre a å tenk på det...

Håpa du hold ut dagen...

Klem

Brett ned strikken på buksene....da får man puste litt iallefall...

Buksene mine sitter egentlig greit ennå, så lenge jeg bretter ned strikken når jeg sitter... Men gensere er det verre med. Til og med noen av samboerens gensere er i trangeste laget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...