Gå til innhold

Dere som bruker El tester

Anbefalte innlegg

når begynner dere å teste?

jeg har tenkt å kjøpe el test i morra, så tenkte jeg når begynner jeg å teste meg da..

sist syklus var på 31 dager, før der var den på 32, 30, 30.

iflg babyverden så er min fruktbare periode 17-22. nov og el er 20.

når skal jeg teste meg da?

håper det er noen som vil svare meg, har begynt på min 6pp, og jeg håper jeg blir gravid snart. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7063580-dere-som-bruker-el-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mas@nder

Under nyttig informasjon for å bli gravid (skal dytte den opp for deg) ligger en liste på når du skal begynne å teste utfra hvor lang syklus du har..

Husk at du har EL når den ene streken er sterkere enn kontrollstreken.. Det kommer til å synes 2 streker noen dager før det (bare så du ikke slutter å teste med en gang du får opp 2 streker:-)

Lykke til:-)

nei jeg har en sønn på som blir 8 mnd den 29.11..vi har prøvd siden fødselen å bli gravid igjen, men det er ikke like lett å bli gravid med nr 2 som med nr 1...der gikk det på 3pp.og det etter å ha gått på pilla i 18 år...

når har du ikm da?

jeg har rundt den 3 des......

kanskje vi kan følge hverandre opp siden vi er i samme periode..?

Ja, det hadde vært moro. Jeg har IKM 9 desember, så det er bare en liten uke etter deg:-)

Har akkurat kommet over at jeg fikk mensen på lørdag, så jeg begynner å se lyst på livet igjen: rart det der, men nå er jeg full av pågangsmot og gleder meg til EL..

Annonse

Ja, jeg har brukt det siden 2 eller 3 pp, men jeg har en tendens til å stoppe å teste for tidlig tror jeg.. Har tenkt litt på det i etterkant at jeg stopper før den andre streken er klarere enn kontrollstreken.. Denne perioden skal jeg teste helt til jeg er ferdig med el bare for å være sikker..

Forrige periode tok jeg 1 el-test og ikke noe mer.. men dette gangen skal jeg virkelig teste..

Vi får snakkes mer senere Mas@ander: Nå må jeg på jobb:-(

God morgen Mas@nder

Jeg er bare innom en snartur før jeg skal på jobben. Hvordan går det med deg. Tror nok jeg ville begynt på dag 15: tror ikke du har el så tidlig som dag 14. Hvis ikke du finner El denne måneden må du nok kanksje begynne tidligere neste måned..

Skjer det ellers noe spennende?

Annonse

ja jeg har tenkt å vente til dag 15 som er til fredag..

skal til frisøren kl 14 i dag skal bli deilig å få klippet meg av litt hår!

jeg klør og klør om dagen skulle minst tro jeg hadde lus. !

jeg får sjekke meg hos frisøren senere i dag..

det skjer ikke så mye spennende uten at vi kosa oss i går etter at sambo hadde kommet hjem fra jobben..så nå blir det ikke noe mere kosing før til fredag hehe.....kan ikke bli for ofte heller !!

Når jeg leser på CB digitale el test så ser jeg at jeg skal begynne å teste meg fra dag 14 og ikke 15 som det står på babyverden

huff hvorfor kan ikke de si likt grrr..

hva gjør jeg nå da tar jeg dag 14 eller dag 15 (tors-fre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...