FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Her i gården er det kjøkkenvasken som er hjelpemiddelet....Skriker hun, så er det bare å sette på vasken så blir hun søvnig...Satte bagen fra vogna på golvet på kjøkkenet igår å la henne der, så sov hun kjempe godt, så var det bare å bære bagen inn på rommet vårt når vi skulle legge oss!! genialt!!!
mammaen til G & A Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer med jenta=) Det hjelper med alt som suser=) Skulle hun trenge en forandring saa kan jeg anbefale stoevsugeren og kjoekken vifte=) (Big hit her naar vesla her var troett og sliten)
mai mammaen til to Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 hehe... utrolig vittig hva vi venner til babyene våre.... alt vi gjør..hehe..det er så rart at den lille skapningen er sjefen i heimen...hehe... det er ikke noe kritikk i det hele tatt (har vært en tendens at alt blir oppfattet som kritikk her inne)... jeg syns bare det er morsomt..og er nok en av dem som har gitt datteren min dårlige vaner..hehe...
belli72 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Ha, ha! Det er utrolig hva som kan funke for disse små!
mamma_74 Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Når vår var nyfødt hendte det vi satte støvsugeren inn på rommet til tulla og lot den gå;-) Det hjalp når ingenting annet funka. Hun sovnet på et blunk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå