Gå til innhold

TERMIN 13. NOVEMBER ?? NOEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg har termin i dag, fytti katta. men det skjer sikkert ikkje noko. Men håper jo det sjölvsagt, kanskje skjer det noko i natt?

Hihi, skal springa opp og ned trapper i morgon og le mykje og slikt. kanskje få typen med på litt sengemoro. Eta sterk mat og slikt. ti-hi.

Nokon andre med termin i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin idag :-)

Ingen tegn på at noe er i gang her. Har menstermin 21. november, så jeg går sikkert nærmere det...

Skal til jordmor og få mer modningsakupunktur senere. Håper det har en effekt...

Skrevet

var til kontroll i dag tidleg og alt ser bra ut, hovet har omtrent festa seg, men ikkje heilt. Gud, eg har so lyst til at ting skal skje!! gidd ikkje gå med den enorme magen mykje lengre.

Men so kvir eg meg litt også. huff. ein gler seg og kvir seg.

Du seier du har mens termin 21 november, kva betyr det eigentleg? men födsels terminen din er i dag?

Skrevet

Den terminen som man først får når man blir gravid regnes ut fra første dag i siste mens. Det ble 21. november for meg. Men på den ordinære ultralyden så ble terminen korrigert til 13. november ut fra størrelsen på babyen.

Er nok en stor pjokk jeg har i magen, vekten er estimert til 4600 gr. Det er jo stor usikkerthet rundt sånne estimeringer, så jeg håper det taler til min fordel... Dette er mitt tredje barn, og de to jentene mine var også godt over 4 kilo.

Skrevet

woooow, det er jammen ein stor unge. Jordmora mi seier at det er ein mellomstor unge, ho seier mellon 3200 og 3800 g. Ja, eg veit ikkje heilt kor mykje ein kan lita på slikt.

Eg fekk fyrst termin den 14 nov og so etter 19-20 vekers sonar fekk eg termin den 13 nov.

Eg gjekk nett ein power-walk i skogen, men beibien ser ikkje ut til å villa komma ut i dag. får berre venta :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...