Gå til innhold

Var innom novemberklubben...

Anbefalte innlegg

I løpet av dagen (den ene allerede kl 10-et-eller-annet) har to stykker skrevet innlegg om at de har født uten å få en eneste gratulasjon..!! Tenk å føde uten at noen gidder å bry seg?! Blir litt lei meg på deres vegne, jeg... Heldigvis kunne det ALDRI ha skjedd på desemberklubben!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7062905-var-innom-novemberklubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... så trist da!!

Tror ikke det er mye liv og røre der inne... og det er jo kjipt for dem som faktisk er der inne en sjelden gang.. Får håpe de la innleggene sine inn på skravle og 3.sem. også, slik at de har fått gratulasjoner..

Annonse

Æ syns nu vi skal gjør en deal, at før alle desemberjentan har poppa ut babisn sin, så ska vi inn hær å vær med å lag en aktiv klubb sjøl om vi har født... sånn at di som ikke får babisn sin i sluttn a mnd sett hær heilt aleina :D Førr vi har jo vært så flenk å støtt kværandre tel nu og synns vi skal fortsett med det tel alle babyan e ute :D

Tar det til meg.. sitter her med krum nakke og er skyldig i å ikke gratulere inn på novemberklubben.. Hører jo egentlig til der inne, men er jo blitt snikmedlem her siden det er ytterst lite action inne på novemberklubben. Men nå tok jeg meg i nakkeskinnet og gratulerte alle der inne som har fått novemberbebissene sine..

Men det skal sies at jeg ikke forventer at andre gratulerer meg når den tid kommer heller, for det er jo aldri folk innom klubben jo!! Er nesten aldri inne der selv heller.. Fysj, hvor dårlig novemberdamene er altså.. Inkludert meg selv:(

det var en god ide! vi får titte innom her oxo kan jo de som føder etterhvert oxo si fra på dinbaby eller hva det heter - for det gjør de vel - for da har de jo fått barn ...så kanskje nov jentene har fått gratulasjon der inne kanskje..ikke det at den klubben sikkert er så mye bedre enn terminklubben ..hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...