*ønsker nr 2* Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 følser meg seriøst ikke gravid nå.. manglende energi og slapp, men ikke kvalme eller noen ting.. bortsett fra bl da.. og dette bekymrer meg snart tid for ul, og er kjempenervøs fra før av.. tenk om ikke alt er bra? og følelsen er større nå som jge ikke føler meg gravid.. har bl, og følsomme brystvorter, og er slapp, men det er det eneste og.. og at jeg legegr på meg.. mene r så nervøs
tuppen og lillemor Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 jeg var oxo inne i en sånn periode, men alt var fint, men alle mine symtomer forsvant plutselig.... er glad for det i dag... ikke noe kjekt å være mye kvalm.. alt er nok bra skal du se... du kan jo gå til jordmor og høre hjertet hvis du er veldig bekymret.
*ønsker nr 2* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 ja, kan jo det ... symptomene forsvant for lenge sida. har bare bl og følsomme brustvorter nuh.. og innimellom trur jeg jeg kjenner liv.. er 15+2, og håper at alt er bra!! men føler meg ikke gravid likosm
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Heia:) Har hatt det slik du beskriver, men nå er jeg 20 + 4, og alt er vel og bra med berta:) Stortsett det jeg kjenner til av svangerskapet nå er kynnere og all turningen til berta der inne:) Du kan med andre ord helt sikkert bare slappe av, det er veldig sjeldent det er noe galt selv om bim kan gi inntrykk av noe annet:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Mulig jeg er dum nå men hva er bl? Og, vil bare si - at jeg er i akkurat samme båt som deg, har termin 8/5 og føler meg heller ikke gravid akkurat nå, alle symptomer er så og si borte. Bare litt kvalm av og til. Kan heller ikke kjenne livmoren, kan du det? Men; vi er vel bare inne i "den milde midten" Må bare satse på at alt er bra.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 jeg kjente meg ikke gravid heller.ikke før uke 19 da jeg var på ultralyd for første gang.varkjemperedd for at det ikke var noe inni magen , men det var det.en liten baby som sparket å sparket å var i super form:):) alt går bra med deg også:) det lover jeg deg:) lykke til:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå