Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Kva synest de om dette namnet? Eg har forelska meg heilt i det, men min kjære er diverre ikkje einig med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 jeg må nok si meg enig med din kjære.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Enig med din kjær og janus. For meg høres det ut som en blanding mellom Penicillin og Bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Del Skrevet 13. november 2006 Er dette et navn? Må si meg enig med din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemannpåvei Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 høres ut som et legemiddel????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Hovudinnleggar her...ja, du har rett om eg skal vere ærleg, det er eit legemiddel. Men poenget er at denne medisinen har betydd så mykje for meg, for utan den hadde eg ikkje vore der eg er i dag, så difor vil eg gjerne kalle opp veslejenta vår etter denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 Men, kjære, du skal gi et navn til et menneske og jeg synes ikke et legemiddel er en passende navnekilde. Jeg skjønner at du har hatt det tøft og at du ikke ville klart deg uten medisinen... men, kan du ikke skaffe en hund, katt eller fisk som du kan kalle Phenelzine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #8 Del Skrevet 13. november 2006 Er dette en spøk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 Dette må være en spøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå