Gå til innhold

Faens kropp..og dritttante....hvorfor kan ikke mensen bare komme i gang??

Anbefalte innlegg

Jeg har som regel menssmerter hver mnd.,denne mnd har jeg ikke kjent en dritt...jeg spotter VELDIG sjeldent....og denne mnd har jeg spottet lyseros i slim i 2 dage.r..først i dag kom d friskt blod..så blødde d bittlitt..og nå har d faen meg stoppet opp.....sukk....

Kan ikke bare tanta fossblø som hun pleier og bli ferdig med det?...

KAN JEG IKKE FÅ ETT ENESTE LYSGLIMT I LIVET MITT???...

Fortsetter under...

Har du testet da???

Synes det er litt rart da...Eller så kan du ha vært gravid og mistet med engang...At det ikke har festet seg, tror jeg....

Men hvis du har så stort problem med syklusen din synes jeg du skal kontakte legen din... Ikke bra for deg at det er sånn... Sikkert mange som har sagt det....Men det kan påvirke ved at du blir så lei deg, tror jeg...

Du har jo vært her siden sommer som jeg kan huske og det er vel lenge nok med såå lange sykuser...Burde få noe til å regulere syklusen din...

Veldig lei meg for det som skjedde pusen din...=o(

Masse trøste klemmer til deg

Klem

Testet med billigtest for 2 dager siden..negativ.....tror ikke jeg har vært gravid....bare drittkroppen som bestemte seg for å være enda mer ekkel....

Orker ikke leger..og spm om livet mitt..stress osv.....det får i såfall vente til nyttår....for akkurat nå har jeg nok! ......

:( Takk for at du er så koslig:)

klem

Ok... Det var trist..=o(

Ja, du får ta en tur over nytt år... Nye sjanser også er det ikke det man sier=o)

Forståelig, med alt som har skjedd med deg...Trist...

Sender masse klemmer, igjen=o)

Klem

Kjære sussa;)

Dette har ikke så mye med hovedinnlegget ditt å gjøre men jeg har lyst til og skrive dette til deg alikevel. Håper du leser selv om det er laaaangt!!!

Skjønner du ikke orker spm om livet ditt akkurat nå og skal heller ikke spørre så mye ;) Vil bare du skal vite at du ikke er alene om å ha det tøft.

Det er trist å lese om alt det fæle som skjer i livet ditt om dagen. Skjønner du har fått nok om ikke kroppen din og tr skal begynne å kødde med deg åsså.

Visse ting som du har vært igjennom (f.eks.din fars situasjon) er ting jeg ikke kan relatere meg til, men andre ting i samme duren som at livet ALDRI blir sånn som du vil kan jeg godt forstå meg. Ønske om barn, drittsykluser, tap av en katt osv. Jeg har fått mange slag i ansiktet opp igjen årene, også mye værre enn det jeg har oppsummert her.(vil ikke utdype dette på nett da det kan være veldig ødeleggende for andre) Det er enkelt for meg å si at man MÅ bare komme seg videre da jeg er på en måte på vei opp igjen. Men jeg sliter fremdeles. Livet er hardt og urettferdig.

Etter det jeg har fått med meg her er at din far har gitt opp livet. Av det jeg leser som du har skrevet i det siste så virker det som om du er på god vei til å gjøre det samme. Det må du ikke!!!!!!!! Det er på tide å tenke litt på deg selv!!!!!!! Er du frisk og har det godt kan du lettere hjelpe andre. Gjør det DU må for å kommer deg videre. Ta en tur til legen, få orden på syklusen din, ta vare på helsa og det mentale så skal du se at ting letner og du får nye krefter!!!

Å høre andre si: ikke gi opp, det kommer en dag i morra får meg mest lyst til å kline til dem midt på nesa for de vet vel ikke åssen jeg har det!

samme tenker sikkert du. Drittlei av å høre at: slapp av.. det årner seg til slutt!!!! Men fakta er at det gjør det... som regel;)

Tenkte det ville hjelpe litt å se du ikke er alene med å ha all verdens motgang i livet. Eller ikke. Det er ingenting som blir slik jeg vil heller.

Smil til verden og verden gir deg en på trynet!!!!!!!

Men det er engentlig bare å reise seg igjen. For verden stopper ikke og venter på deg. Vil du være med så må gjøre noe med det. Ikke la livet gå fra deg!!!!

Skjønner at du er inne i en slags drittperiode i livet ditt nå og kanskje det bare er en fase. Til neste uke er alt bra igjen lissom. Det vet jeg ikke for jeg kjenner deg ikke personlig så jeg skal ikke trekke konklusjoner om hvordan du har det. det eneste jeg vet er det jeg har lest her inne om det virker ikke som noe fase... det virker som du har det ordentlig tungt om dagen....

Så jeg vil bare gi deg verdens største klem og minne deg på at du er ikke alene!!!!

Klemklemklem

Du er svært så reflektert og har skrevet ett godt "brev" til meg:) takk....

Og....jeg har ikke tenkt å gi opp livet...men jeg er sliten......vet ikke hva jeg skal gjøre...dette er ikke bare en fase desverre..dette har pågått en stund nå....:S

Men ..det eneste jeg kan gjøre..er å ta tiden til hjelp....kroppen min har jeg gitt opp...totalt.....Orker ikke oppsøke lege..ikke nå ihvertfall.....sikker på at legen sier at jeg ikke kan bli gravid pga av stress....og d orker jeg ikke høre..så da lar jeg heller være....

Takk for gode ord......og ja..du har rett idette med hva folk sier...jeg hater spesielt 2 utsagt..."det ordner seg nok"..det sier folk kun fordi de ikke vet hva annet de skal si...men sannheten er da at det høres ut som dette er noe lett forbifarende...sukk.. det 2 utsagnet jeg hater er: Etter motgang kommer medgang..! BARE BULLSHIT! ...........jeg møter veggen gang på gang jeg...det er ikke automatisk en opptur etter nedtur....

Sitter her å lurer på hvor tanta mi ble av jeg nå......Skjønner ingenting!

HUn er borte....ikke en dråpe blod en gang..og ikke mensmurringer heller...

Annonse

Blir så fryktelig lei meg når jeg leser om at du fortsatt ligger nedi dumpa.

Men synes nok du skal ta en test til om noen dager, for som du sier: det er unormalt for deg å spotte, og bare blø litt en dag.

Kan som vanlig ikek få sagt så mye mer, men du vet at jeg føler med deg og tenker på deg!?

Sender masse varme klemmer i høstmørket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...