Gå til innhold

trallallallaaaa.....hehe...ble så mimre lysten...hva husker dere

Anbefalte innlegg

så den der reklamen for boka om barbapapa...

hva husker dere av den gode gamle barne tv da???

- barbapapa

- theodor

- sjonkel rolf og tittentei

- smurfene

- to gode naboer

- to hus tett i tett

- attekatte noa

- labbetuss m/ smitt og smule

- saltkråkan/emil/pippi

- bertha

- portveien 2

kunne skrevet i evigheter jeg...hihi

Fortsetter under...

oi... Her kan det bli lange lister :-)

Her er mine minner:

tøydokke anna

Flode

jul i skomakergata

Janosh forteler historier (den vese tigeren)

mormor og de åtte ungene

Shagma (le monde engloutis)

Det var en gang et menneske

redda joppe

sommerkino

fraglene

colargol

lekestuen

god bok

Kommer ikke på fler akkurat nå...

Annonse

det var en som var med på idol en gang...han hadde en sånn rød t-skjorte....på den sto det redda joppe død eller levande....en sånn skjorte må jeg bare ha....hehe....den serien var bare hel tragisk

Hva het den "musicalen" med han ulven i hovedrollen og de geite-killingene, og alle de andre dyrene og fuglene. De sang noe sånt som: Mummys home....Likte den SÅ godt! Har vært sendt i reprise vet jeg.

Noen som vet hva jeg mener...?

Du får t-skjorta på HÅKKI butikker

Tror ihvertfall de selges enda. Ellers får du tråle bruktbutikker og nettauksjoner :)

Likte ikke serien jeg. Hvis jeg skal ha en sånn t-skjorte, må det stå

Wanted: Joppe

DEAD

Reward

10000$

Eller noe

Tihi

overtrøtt no, ja!

Annonse

Hehehe - majka ja! Hun som måtte geleides ogg og ned på fotauet, sånn at folk ikke skulle se at hun bare kunne sveve/fly over til neste fortau.

Og så to hus tett i tett og, da. Det var koselig det! Håper at sånne ting komme i reprise når jeg får barn i barne-tv alderen, og ikke bare sånn nymotens ting som pokemon og annen kjip, japansk tegnefilm!

jeg husker best Gulars og marianne jeg....og pompel og pilt....de var litt skumle men måtte se på uansett...

Men beste barne tv som noen gang har vært er skomaker gata.....husker jeg laget appelsin med nellikspiker i......og nå snør det ute....får nesten julestemning jeg.....:-)

Litt fjortiss-tv, men tror jeg gikk på barneskolen da favorittserien: Borgen skole gikk.. Helt fantastisk serie, og vi levde oss inn og trodde vi var de forskjellige i serien: Jeg husker jeg var Caroline.. (blir flau når jeg ser det for meg, gitt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...