Gå til innhold

Kan noen se hit litt?

Anbefalte innlegg

Var akkurat på do, er så hard i magen og (unnskyld detaljer) trykket ganske hardt for å få ut noe - gjorde det ganske lenge. Da jeg skulle tørke meg (foran) var det litt brun/beige slim med litt rosa i - så ut som gammel mensrester (huff vet dette er kjipt å lese!!).

Nå er jeg stressa for at det skal være noe galt - er 10+4.

Dajeg tørket meg etter det kom det ingenting - prøvde å tørke meg et par ekstra ganger for å se men det var da ingenting.

Er dette farlig TROR du? Og hva kan det være?

Har svangerskapssymtomer og var på UL forrige fredag og alt var bra. Ikke har jeg vondt i magen heller- kjenner av og til litt stikking/murring men ikke noe som er vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7062083-kan-noen-se-hit-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du helt sikker på at blodet kom fra foran...?? Jeg hadde det samme for litt over 1 uke siden, det kom så mye blod at jeg ble redd.. Men, fant ut at blodet kom fra bakenden.. Dro til legen og fant ut at jeg har hemorider.. Har du litt kløe bak...? Og har du vært plaget med skikkelig hard mage før...?

Annonse

Har det sånn av og til jeg også. Jeg blør lett fra livmorhalsen har legen min sagt, og når jeg har vært på do med hard mage har jeg også fått rosa på papiret, kjenner akkurat igjen det du beskriver. Og det kommer helt klart fra foran, og ikke bak. Men det er ikke farlig altså, hvis det ikke kommer mye blod og smerter (som tegn på SA).

Men hvis du er veldig urolig, ta kontakt med legen, slik at du evt. får sjekket det og blir beroliget.

Takk for svar - har ikke vondt og blør ikke.

Dette er første gang jeg har trykka så hardt siden jeg ble gravid - så kan være noe gamle mensrester også, så litt "gammelt" ut.

Jeg har vært på do idag og og det er ikke noe der idag så tar det med ro nå. Hvis det blir sånn flere ganger vil jeg ta en tlf eller en UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...