Gå til innhold

Han har utslett ihele fjeset og nakken....hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være hormonutslett? Han er illrød med små nupper over hele fjeset og pannen. På pannen har han begynt å flasse av hud og det beveger seg bakover mot hodet...hjelp! han kan jo ikke bli skallet!...

Andre som har opplevd lignende, eller har tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg har begynt å smøre med en A-derma krem som jeg leste andre hadde brukt her inne til utslett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonutslett ja. Han er ikke varm?... vet snuppa mi får slik varmeutseltt om det blir for varmt...

Skrevet

Jeg trodde d kanskje var varmeutslett, men han er ikke varm, nei....

Skrevet

Da er det sikkert bare hormon utslett ja:) Nøste mitt har også litt av det.Slik du beskriver det ihvertfall:)

Skrevet

Tro det eller ei så funker det faktisk ofte å smøre med morsmelk :-)

Skrevet

Hei, slik utslett fikk vår lille tulle bare noen uker gammel. Trodde først det var bare hormonutslett og lot det være, siden alle sa at det kom til å gå over av seg selv. Da det bare ble verre og verre dro jeg på helsestasjonen og spurte. Jeg fortalte at hun hadde en pysj med oransje krave og lurte på om det kunne være grunnen til utslettet. Hun fikk en annen til å se på utslettet og begge anbefalte meg å bare bruke hvitt innerst mot huden på babyen.

Som sagt, så gjort, og det gikk bare èn dag så begynte det å gå over. Huden flasset også og da smurte jeg henne med litt olje. (Aderma går også fint)

Håper du finner ut av det og at det ordner seg raskt! :D

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...