Gå til innhold

Har så lyst å legge meg ned å grine, nei vent...

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg jo nesten hver kveld uansett....=o(*Snufs*

Det er så mye jeg ønsker et barn til... Nytter ikke å fortelle sambo om det heller, for han mener vi skal vente hverfall 3 år til...=o(

Kommer til å bli psykisk syk innen den tid...

Vi sliter litt når det gjelder det økonimiske... Men vi klarer oss, ikke værre enn andre kan jeg vel si...

Men jeg fortalte han at vi kommer til å få det mye bedre om jeg ble gravid nå...Bla at jeg eventuelt får fødselsstipend(studerer) og ta ett år permisjon og at jeg får engangsstødnad...

Det virket som om han var litt enig i det, men så sa jeg rett ut at jeg ville ha baby nå og da bare viket han unna og var det helt motsatte igjen...

Har veldig lyst å slutte med pilla nå, men har et brett igjen og etter den så vil jeg ikke gå på de igjen..Det blir vel over nytt år...

Men det blir ikke sånn at vi blir kjempe prøver, vil bare vite at jeg kan slutte på pille og hvis jeg skulle bli gravid så er det helt greit og han er litt med på det...

Huff...*stønn* Ble laaaangt syte brev, men det er en stund siden nå...

Måtte bare få det ut...

Fortsetter under...

Skjønner deg godt, jeg. Har også vært superklar lenge, men det har ikke passa å begynne prøvingen før nå.

Du kan jo si til han at selv om du slutter på pillen kan det fortsatt ta laaaang tid før noe skjer ;-) (det er dessverre nok av eksempler på det her inne...). Og hvis han absolutt ikke vil bli far så får HAN ta ansvaret for prevensjon. Det er jo ikke ditt ansvar alene! Hvorfor er det alltid vi jenter som skal proppe oss fulle av hormoner, mens gutta ikke trenger tenke på det engang!?

Ja, få det ut!!! Hjelper det!!!

Sender deg noen gode varme og oppløftende klemmer!!!!

Ville ihvertfall sluttet på pillen, sånn at kroppen din er klar når typen er klar!!!

Ser det er mange som "sliter" med å få syklusene i gjenge igjen....

Og det er dumt for deg som er sååååååå klar!!!

*kosemoseoverdose* til deg og lykke til videre!!!

Tusen takk jenter...

Har fortalt han at det kan ta lang tid for det skjer noe men han vil ikke høre...

Vel får prøve igjen snart... Har forsatt planer om å slutte på pilla uansett og det er ikke sånn at vi har sex så himmla ofte heller...

Håper det sitter en spire hos dere alle...=o)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...