Gå til innhold

ny vinterdress....... hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ut den vi har nå er blitt ødelagt...

hvilken skal jeg kjøpe?

hadde ikke Lindex en som kom bra ut i test?

(eller var det kappahl?)

har de denne inne mon tro - hørte den gikk ut i full fart - har de fått inn nye?

Vet ikke om jeg vil kjøpe Reima/Reimatec (eller hva de heter) sine, det er litt mye penger for meg.

Hadde Stormberg nå.

Er det noen dresser dere kan anbefale, som er gode mtp vær og vind, slitasje osv... som ikke er den dyreste i klassen heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte på Domus for litt siden, og er veldig godt fornøyd med den. Mye mer fornøyd med denne enn Reima som vi har hatt før(fått) Kosta 299,- da så kjøpte jeg liksegodt to andre dresser også, slik at vi har hjemme og i barnehagen. Så slipper jeg dra frem og tilbake. Kjøpte 3 dresser (to av de var på veldig tilbud) så alt i alt havnet dette på ahlv pris av en Reima dress.

Ops har de samma klærna som Domus

Skrevet

hadde spar kjøp sin i fjor, og var godt fornøyd med den i tørt vær, men den er ikke vanntett, så i slaps var den litt dum.

har kjøpt refleks sin i år og er kjempefornøyd foreløpig, hun blir ikke våt gjennom og virker veldig slitesterk også..

399 kostet den meg.,:-)

Skrevet

Hei

Kor har du kjypt den då?

eg e lokalkjende.......

Skrevet

kjøpte reflex dressen på reflex butikken på vågen 33 i sandnes..:-)

*Oppe i 2 etg ved kinoen.

Skrevet

Har kjøpt exit sin dress tel 799 trur æ det va... e kjæmpe førnøyd med den...

Brorn min jobba i barnehaga og syns at den va en av di bedre...

I foreldre og barn testen kom Kappahl sin dress best ut, men det va guttedressn og ikke jentedressn... den va mindre slitesterk nemmeli... også syns ikke æ nå om jentedressa som e lysrosa på erman... di bi så fort stygg da...

Lykke tel med dressvalget...

Har du førresten sett at sportmann har et sånn supertilbud med dress, regnklea, fleeceklea etc.? Veit ikke om di e nå bra da...

Skrevet

Vi har kjøpt Bogerud sin dress for andre året på rad - veldig fornøyd med den.

Den blir ikke ødelagt heller, så den kan gå i arv til nestemann.

Avtagbart fôr og hette, gummi i rompa og på knærne og strikken under beina er lett å skifte ut (vanlig knappestrikk, følger med noen ekstra også)

Den har reflekser og er passe varm.

Koster 299,-

Nå selger de noen av fjorårets modeller til 199,- så jeg.

Lurte litt på å hamstre en til neste år siden det er tilbud.

Skrevet

Helt enig med bogerud!!!men den jeg kjøpte kostet 499..brukt det til begge barna,og den elste er 11:)

Skrevet

Har kjøpt en Leketøy dress til snuppa, den kostet 499,- Til nå er jeg veldig fornøyd med dressen. Svigerinna mi har hatt den til sin gutt(5,5 år) de siste 3 åra å har vært knall fornøyd

Skrevet

Vi har endelig fått tak i Kapp Ahl-dressen. Den forsvant utfra butikkene i hele Bergen etter at den ble best i test i Foreldre og Barn og Tv2 hjelper deg, men nå er den altså i butkkene igjen,-så lenge det varer..

Han fikk den i går, så har ikke fått testet den skikkelig ut enda, men regner med den er knallgod siden den vant disse testene.

Skrevet

Kjøp Hellyhansen sin vinterdress med uttagbart for...Jobber i barnehage og ingen barn er så varme, gode og tørre som barna i HH dress:)Så det har snuppa våres på 2. sesong nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...