Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 skal prøve på nattavvenning inatt, mne nå våkna han akkurat og ville ha mat, så jeg ga.. hører dette på en måte med til natten? slik at heg ikke burde gitt han??? håper på svar...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 For meg er natten mellom kl 24 og 06. Det er lenge nok for en småtass å være uten mat. Så kan man heller øke intervallene etterhvert. Hvor gammel er han forresten?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2006 8 mnd... så skulle vel gjort det for lengst... noen netter sover han rundt... pleier igrunn ikke vpkne før 2-3 på natta for mat.. lenge siden han har våknet så tidlig
Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Natten for meg er fra når han legger seg til det er morgen. Han får mat kl. 18, legger seg kl. 19. Våkner for morgenen mellom 06.30 og 07.30. Han er 6,5 mnd. Men det er sånn det er her da. Du må jo bestemme selv når du mener det er natt : )
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Om du ikke synes det er noe problem å nattamme trenger du vel ikke slutte :-) Jeg nattammer enda jeg, og min jente er større enn din gutt :-)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2006 synes igrunn ikke det.. men hadde jo vært greit at han sover hele natten og... ihvertfall til jeg skal begynne å jobbe... vi får se hva natten bringer... ikke noe morro når de hylgriner sånn, og en vet at de sovner igjen bare ved å gi de pupp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå