Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Lurte på hvor lang tid før dere fikk innkallelse til UL og bekreftelse på fødeplass etter att dere/legen deres, søkte? Har søkt på Ullevål, går å venter på att jeg skal få brev.
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Gikk litt tid hos oss ja................... Skal føde på Ullevål
mona_k og lille brage;) Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 fikk bekreftet fødeplass etter ca 14 dager.. måtte få rekvisisjon om ul pga noen hadde glemt å søke .. skal oxo på ullevål=) term 14.02
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hei... Det gikk fire dager fra jeg var hos legen til jeg fikk tildelt fødeplass og innkallelse til UL. Overraskende raskt, men ingenting er vel bedre enn det... Dette var Bærum sykehus da, de har neppe like stort trykk som Ullevål...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 For meg tok det over 3 uker (nesten 4) ettersom jeg ikke fikk plass på de to første stedene søknaden gikk til... Tok ca 2 uker før jeg fikk 1. avslag, så en uke til 2., også i underkant av en uke før jeg endelig fikk plass et sted... :-)
togoegutter Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Jeg skal på Ullevål, og det gikk en uke fra legen søkte til jeg fikk innkallelse til UL.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet da. Er en uke siden jeg var med lege i dag. Regner med att UL blir opp i mot jul, hadde vært greit å vite når slik att jeg kan begynne å planlegge når jeg kan reise hjem til mamma, til jul:)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Fikk ikke plass jeg. Har blitt henvist videre til a-hus. Men der har de jo ikke lystgass. Så da vet jeg ikke hvor det blir- lillehammer? Kongsvinger? Kautokaino? Er deppa nå, vi har jo ikke bil engang, ser for meg att jeg må ta toget når jeg skal føde:(
Ma-i Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Det er andresykehus i Oslo enn Ullevål da.. Og mange drar heller til Bærum, siden det er enklere enntil A-hus, spesielt uten bil. Hvor bor du da? Du kan søke et annet sted enn a-hus da. Trøsteklem
Gjest Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Det er vel bare riksen, er det ikke det da? Og der er det også fult. Bor på bislet, men vi skal flytte etter jul (vet ikke hvor)
venter nr 2 i april Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Jeg skal føde på riksen. Det tok 2 uker før jeg fikk svar på søknad og innkallelse til UL.
venter nr 2 i april Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Så ikke at du hadde fått avslag: ( Kjenner flere som har født på Bærum og de er veldig fornøyd:)
Annika & Smulen Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Gikk under rn uke før vi fikk svar. Skal også på Bærum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå