Gå til innhold

Hvordan har så den første farsdagen gått?


-carina-

Anbefalte innlegg

Gjorde dere litt stas på far?

 

Her i huset var far "barnevakt", mens jeg fikk gå på cupfinalekamp. (Heia FFK!!) Men jeg hadde kjøpt et kort og en liten gave. Vel, liten og liten... Mannen min elsker sure føtter (sånne små, supersure gule, grønne og røde smågodt føtter). Så jeg kjøpte en hel boks, over to kilo... Så nå har han litt å kose seg med frem til jul (og en stor tannlegeregning etter jul)!

 

På kortet stod det et nydelig dikt, og inni hadde jeg skrevet en liten hilsen fra Karsten. Pluss satt et lite fotavtrykk... Mannen min ble veldig glad for gaven, i hvert fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har jo Emma på 2 år, så dette var hans tredje farsdag faktisk, men første med to barn:-)

Bakte kake til han, fikk en kopp med bilde av begge jentene på som det sto "glad i deg pappa" på, to boksere, tre par sokker og en stilig t-skjorte. Fikk ting som han har stort forbruk av:-) Tror han hadde en fin dag, ble veldig glad for gavene, særlig koppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset var det fullt kjør med besøk og dåp. Hadde kjøpt et kort med dikt inni, men det kom jeg ikke på å gi før lillegutt var i seng for natta. Han ble nå glad selv om det var litt seint. haha. Satser på mer feiring neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far sto opp før meg da jeg hadde forberedt til den store barnedåpen kvelden før.Og da han selv gikk for å koke kaffe smuglet jeg gaven innunder dyna. Da han kom og la seg igjen ble han nok veldig overrasket for han trodde jeg hadde glemt det. Etter gaveåpningen var det rett i dusjen med store barn og bade Emilie. På med bunader og rett i kirken. Stress... Emilie ble døpt og det gikk rimelig fort, da hele Rolvsøy Kirke ventet på å dra hjem for å se på cupfinalen. Hjem til mamma og stort selskap med hele slekta på besøk. Var ikke hjemme i eget hus før 21.45. Da var det rett i seng med ungene og jeg og pappa'n fikk endelig litt ro. Koset oss i sofaen og hørte på fyrverkeri fra byen, og deretter rett i seng for å sove. Stakkars....ikke noen stor opplevelse tror jeg, men den beste presangen var vel at FFK vant tenker jeg. Neste år skal vi gjøre ekstra stas på han.... he he....!!!!Men han var storfornøyd allikevel han asså!!!! Snille gutten min:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk i det siste, så min kjære tok med seg Oda bort til foreldrene sine. Fikk ikke gjort stort annet enn å gi han et par marsipangriser (det er jo favoritten hans). Jeg har ikke fått kjøpt den endelige gaven enda, skal kjøpe regntøy til han (så vi kan få gå masse tur i vinter). Han må nok fint bli med i butikken, for jeg må jo være sikker på at han liker det og kommer til å bruke det masse (bor jo i Bergen, så det blir vel hver dag frem til sommeren igjen...hehe)

 

Neste år bor vi i en fin fin stor leilighet (som vi har akkurat begynt å pusse opp:-) og da skal jeg overraske han skikkelig, for det ble ikke den store feiringen i år dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...