Gå til innhold

Løvinne75, ser du spire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg:)

lurer på om du ser noen spire på oss denne pp? og ser du om maven min fikk hjelp av noen jeg har besøkt? He he, bare lurer på om du kan se hvem/hvilken type person jeg var hos;) hadde vert morsomt om du fant ut av det..

og vil spiren sitte godt denne gang?

010980

lurt smil fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg, om der er andre som har lyst til å prøve seg, er det bare å svare:)

Skrevet

ser slik ut ja :-)

en liten prinsesse (føler på meg at det er det du har mest lyst på og hihi)

kan jo alltids prøve meg...

ser deg i en stue. dame med mørkt hår, litt mystysk av seg. hun sa ikke noe særlig, hun så lurt på deg med ett ertende blikk hehe. dere satt i sofaen hennes. ser en hund eller katt (usikker der)

jaja, der dreit jeg meg sikkert på draget, men noen ganger funker det som bare f... hihi

klem

Skrevet

Hei midtsommerbarn :))

Får opp en jente på deg jeg også...men ikke føri april..men det er jo ikke så lenge til ;))

Ønsker deg lykketil

Skrevet

Hei Lucky1:)

så spennende, la oss håpe du har rett:) ang jente, ja, hadde vert veldig gøy om første var en jente, men tar imot hva som helst med stor takk!!! ser ikke hvor mange vi får tilsammen vel? og evt kjønn? kommer de tett?

tja, ang den jeg traff, så kan det vere at du ser en venninne jeg besøkte for få dager siden... jeg satt i sofaen hennes. mørkhåret er hun også! ingen dyr..men det var ikke hun jeg tenkte på;) men takk for at du prøvde!

klem:)

Skrevet

Hei!

jo, det er leeeenge til april;) da har vi "prøvd" i over 1 år... men skal ikke klage, det er mange som har holdt på lenger enn oss.

takk skal du ha:)

Skrevet

Det vil nok gå bra...1 år er ikke lenge..selv har jeg strevet i 3år uten hell...så stå på..det beste rådet jeg kan gi deg er og ikke stresse...det vil gå seg til ;))

Skrevet

uff, nei, var ikke meningen å klage... håper det klaffer for dere snart!!!!!

snakket med en som mente at jeg hadde vert gravid noen ganger dette året, men har mistet pga forstyrrelse mellom eggstokkene. ser du noe om dette??

klemmer tilbake;)

Skrevet

Nei kan ikke se noe om det...men har dere vært på utredning?? Jeg og mannen min har begge vært på utredning og alt er bra...men det tar bare litt tid..hadde en graviditet u/for livmora i 2004 dermed bare en eggstokk nå..men sjansen er likestor for det :):):) Positiv er mellomnavnt mitt :D:D

Ønsker dere lykketil...du får gå ut og skinne selv om solen ikke skinner...:))

Klem

Skrevet

det var bra... jeg har vert til en som kan hjelpe med sånne ting, så det spørs om han har klart å "fjerne krampene". jeg har også bare en "fungerende" eggstokk, men ja, skal bli gravid alikevel:) nei, ingen utredning på oss enda!

ja, det skal jeg gjøre, takk skal du ha!!

Skrevet

Gynekologen min sa at sjansen er likestor for og bli gravid med en som med to eggstokker...Eks: si at høyre eggstokken din er ute av funksjon og du blir gravid på høyreside, da vil egget automatisk gå over til den friske siden altså på venstre eggstokk.. kroppen rydder opp dette her selv..så det eneste vi to behøver og gjøre er og nyte det ;);)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...