Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Nå sitter jeg her med en el test der teststreken er NESTEN like sterk som kontrollstreken... Er den positiv?
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 jeg TROR den er positiv da ja! en strek er jo en strek
Petrinemor Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Må være like sterk eller sterkere for at den er positiv.. men mulig den er på vei til å bli det..
Solskinnsjenta Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Så vidt jeg har forstått med el-tester skal teststreken være like sterk, el sterkere enn kontrollstreken. En strek er dessverre ikke en strek på el-test, da det ofte kan være små mengder LH-hormon i urin uten at du har eggløsning. Prøver å finne el med el-tester selv denne pp, og har enda ikke sett en positiv test, så vet dessverre ikke helt sikkert Men anbefaler en tur i sengen, sånn for sikkerhets skyld tihi Lykke til
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2006 nja.... Det står jo på "bruksanvisningen" at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, men jeg har aldri funnet el før så jeg har ikke peiling på hvordan det skal se ut... Synes VIRKELIG at denne streken duger som positiv jeg, da :oD
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 tror ikke det....men det spørs jo litt da
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2006 Grrrrr.... D ante meg.... Hehehe.... Men men. Kanskje den er supersterk i morgen, da! Noen som har erfaring? Jeg har bare fått kjempesvake og ingen streker før, så jeg ble litt giret nå ) Har nesten gitt opp troen på at jeg i det hele tatt har eggløsning...
tosøtesmåttiser Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Har samme spørsmål... Har hatt 1 tydelig strek hele mnd frem til fredag (for 2 dag siden). Da var det 2 tydelige streker, men test streken var en liten nyanse svakere. Samme igår, men da var den enda en liten nyanse svakere men fortsatt tydelig. Idag var den borte igjen. Det står jo at den skal være like sterk eller sterkere. Ift sykluslengden så skulle det passe men... Mine tester var fra billige-tester.no
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2006 jeg har de samme testene. Min syklus er egentlig helt på bærtur, men det er dag 16 nå, så det kunne jo liksom være.... Vel vel. Tror jeg skal dra til legen hvis jeg ikke finner el på et par dager nå. Går helt over styr her. Mens i hytt og pine..
tosøtesmåttiser Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Godt å høre det er flere som har litt uregelmessig syklus..Min går alt fra 31- 40 dgr..Begynner å bli redd for at jeg ikke har eggløsning. Har legetime om litt mindre enn 2 uker. håper å få svar da. Eller enda bedre, håper å være gravid da:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2006 Ja, her er syklus på alt fra 18 - 28 dager. Blir sprø snart. Håper på legetime snarest! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå