Gå til innhold

I morra skal jeg til legen og finne ut av leiet til babyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

håper barnet snur seg før fødsel da... er det sånt man kan be om og få sjekket?? legne min mente at lille nurket lå med hodet ned.. kjennes sånn ut oxo for han sparker noe forferdelig mye i ribbena mine

Jeg har fått konstantert at han ligger i seteleie da jeg var hos jordmor. Men denne uken tipper jeg over i uke 37 og da skal det være avklart hvilket leie barnet ligger i. Så derfor må jeg inn til legen så han skal avklare det, for så å bli henvist videre.... Jeg kjenner jo at han ligger i seteleie da, så litt bortkasta å dra til legen. Kunne like gjerne dratt direkte på føden, men men...

Din ligger nok i hodeleie hvis du kjenner det sånn. Jeg kan tydelig kjenne hodet oppe ved ribbeina og rompa nedi hofta et sted.

Håper han snur seg i natt, hehe! (han har ligget slik i minst en mnd da, så tror ikke akkurat han kommer til å snu seg).

KOmmer tilbake med status i morra!!!

Annonse

Lykke til i mårra da !!!

du får prøve på skurekonestillinga, og se om det hjelper :)

Skjedde pent lite her, men er jo verdt ett forsøk :)

Grunnen(så vidt jeg har skjønt det) til at du må til legen og konstantere leiet, er for at det er han som skal skrive henvisning... snuing blir bare gjort i lavrisikotilfeller, og det er derfor viktig at legen din, som har kjennskap til journalen din skriver henvisning.

men i natt er jeg sikker på at han snudde seg med rompa ned.. for hele magen sprengte og bula ut gjorde kjempe vondt og da sparket det voldsomt ned.. oxo gikk det noen timer også var det pån igjenn og nå sparker det voldsomt ned.. er det mulig at de kan snu seg sånn.. gjorde sinnsykt vondt.. huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...