Gå til innhold

nå spyr jeg snart...

Anbefalte innlegg

enda ei gravid venninne *pjuke*

det utgjør altså 4.... og jeg? enda i 11 prøveperiode, tilbakelagt 3 spontanaborter, og er MØKKA lei. den aborten jeg tok tyngst, er også den måneden 2 av dem har termin, og hu ene har faenmeg på dagen :-(

nå er jeg sur altså.... sur og lei meg... hvorfor får ikke jeg?er jeg ikke bra nok eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7061019-n%C3%A5-spyr-jeg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempestor trøsteklem til deg!

Sender over litt av min spesial brownies.

De er kjempegode når man er frustrert og lei seg!

*Dytter et pledd rundt, lager en kopp varm te, og serverer brownies til Er_Det_Ikke_Min_Tur_Snart?*

Jeg kjenner meg så innderlig igjen.. Her hos meg har jeg en stesøster som er sprekklar hvert øyeblikk. Og det værste er at fattern(det er dattera til sambo hans) prater om hu hele tia. Snakker om alle hennes problemer i graviditeten etc... Og han har til og med snakket masse om ultralydene hun har hatt. Det er jo nesten som å strø salt i åpent sår. Og han skjønner ikke hvor sårbar jeg er nå, er i min15pp. Prøver hele tiden å forklare, men går det inn nei!

Jeg har nybakte boller som jeg kan dele med deg om du vil ha:-)

Solskinnjenta: Kan jeg få en brownie?

Nammenam:-) DU kan få bolle av meg:-)

Men jeg må påpeke en ting i svaret mitt.... En ting som virkelig gleder meg sikkelig, er når de som har sliti og sliti i maange mnd med å få barn klarer det. De som har mista, slik som du solskinnsjenta. Og de som ikke får noe spire før ivf er brukt. Når jeg leser slikt, da blir jeg så rørt. Det viser at det alltid er er håp for oss alle:-)

Men når de som er en nær, av enten fam eller venner da er reasjonen annerledes. Kansje det er noe med at vi ser dem ofte? Merkelig...

Annonse

Det har vel kanskje noe å gjøre med at forventingene ligger så utenpå hos familie og sånn.

Har selv to svigerinner som venter akkurat i årsskiftet.

Det er litt tøft.

Broren min venter sin tredje, så det er forsåvidt greit.

Broren til mannen min venter sin første, og det blir første barnebarn på begge sider. Så det er store forventninger der, ja.

Håper jeg blir gravid før jul, siden vi skal feire hos hans familie.

Vet ikke om jeg orker så mange "skal ikke dere begynne å prøve snart,da" hvis ikke jeg har en hemmelighet i magen.

hadde mareritt om at jeg mistet på ny rett før jul, og at svogeren min klaget på at ikke vi også skulle ha barn midt under julemiddagen. Skikkelig ekkelt - mareritt, altså!

Jeg blir også rørt av dem som blir gravide etter mange pp. Det gir som du sier håp for oss alle :)

Men nå må jeg legge meg.

Skal på forelesning klokken altfor tidlig i morgen :)

God natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...