Gå til innhold

termin rundt 22 juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært koselig med noen å "følge opp" i denne tiden... er mye sykmeldt her, hadde vært fint å hatt noen å delt litt tanker med:)

noen som føler det samme`? tenk at vi venter en liten folkens!! begynner å bli litt gira her kjenner jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sa først 22 juni til meg, åsså var jeg på tidlig ul, og fikk der beskjed om 23 juni....

Så hva som er riktig er vanskelig å si...

Men vi er ihvertfall omtrent heeeelt likt da;)

Er det din første? Det er det hos meg...pappaen har ei på 3 1\2 fra før...

Hvor er du fra da? Alder?

22år, bosatt i toten, men opprinnelig sunnmøring her

Skrevet

Hei.Termin 21.juni hos legen (22. og 23.juni på BIM og babyverden)

Er ikke i jobb ...vært mye kvalm,men...tar ingefær og postafen...Legen anbefalte meg Postefen,Jeg har to gutter fra før..en på 8år og en på 2år (født 22.juni:) Jeg venter da nr tre.Jeg er 26 år og bor på møre sammen med trønder'n min i eget hus:)

Skrevet

Møre ja...hvor da?

Utflytta ålesunder her da...

så du hadde en 22 juni... *hehe*

stedatteren min har bursdag 23 juni.... min termin;)

Skrevet

hei:) jeg er 22år, fra rogaland og dette er mitt første svangerskap:) min kjære har en herlig gutt fra før, på 5 år... hadde vært koselig å pratet! :)

bruker dere msn, så legg meg gjerne til: [email protected]!

Skrevet

Hei :)

Er også 22 år, og utflytta sunnmøring :) Bor i Stavanger no. Har også termin 22.juni :):) Var på tidlig ul i dag, å fikk sjå babyen :) Det var herlig å sjå at der faktisk var et liv inne i meg. Fikk veldig gode bilder.

Skrevet

Utrolig fine bilder:)

Jeg har mitt som bakgrunn på mobilen:):)

Lille bønna vår... Idag hadde sambo drømt at babyen lå på babyrommet, og ville ha mat, så han gikk å hentet den, og la den på brystet mitt, så den kunne få mat... *tihi*

søt drøm!

Skrevet

Åhh..fin drøm:) Eg og måtte seff ha lille mini på mobilen sann eg kan sjå på han/ho heile veien :) Har du begynt å fortelle venner/jobb osv. at du er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...