Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 2, er 14+3,og jeg kjenner ingenting. Mange sier at de kjenner liv raskere enn med 1.mann, men jeg husker ikke når jeg kjente noe med henne. Er det flere 2.gangs som kjenner/har kjent liv seint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror IKKE du skal bekymre deg når du er så lite på vei, det kommer nok snart skal du se: ) Ei vennine av meg venter nr 3 og kjente liv først i uke 20.

Skrevet

Det var godt å høre! Utenom kvalmen, som nå gudskjelov er borte, og ømme bryst, føler jeg meg i grunn veldig lite gravid. Så jeg får vel smøre meg med tålmodighet, tenker jeg, selv om det går tregt....

Skrevet

Ja de første mnd er en tolmodighetsprøve: ) Lite mage, lite liv, lite kvelme(etter hvert da) en bare vet en er gravid, men ukene flyr jo heldigvis fort da: )

Skrevet

Første gang kjente jeg liv tidlig, denne gang kun svaaake bevegelser før ul. Men der fikk jeg vite at det var pga foranliggende morkake, og nå kjenner jeg masse liv=) Kjente det utenpå i dag faktisk!

Skrevet

Jeg er mitt andre svangerskap og jegkjenner heller ikke noe liv. Jeg er 18 uker. Har kjent litt ett par ganger, men er ikke helt sikker.

Skrevet

Hei!

Med lille-jenta kjente jeg liv 14+2, mens denne gang med nr 2 kjente jeg ikke noe før nærmere uke16.

Skrevet

jeg kjente liv i uke 17. Det kjentes ikke likt ut som med nr 1.

med nr 1 føltes det ut som om ei fjør strøk meg på innnsiden av magen.

Nå kjennes det ut som leamus, hvis du vet hva det er!

Skrevet

Jeg er i nittende uke, men kjenner ingenting. Eller, av og til tenker jeg at kanskje det er knerten, men det kan jo like gjerne være noe annet inni kroppen. Den skal være 280 gram nå, da synes jeg at jeg burde merke litt mer til ham/henne. Men men, på torsdag skal vi på ultralyd, da får jeg SE den, og kanskje til og med vite om jeg nå skal si knerten eller knerta. Det gleder jeg meg veldig til. Så kommer vel sparkene før jeg aner det. Det er artig å følge med på hvor fort de vokser nå for tida!

Skrevet

Dette var nesten som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg er i uke 20 og kjenner ikke liv, dette er mitt andre barn/svangerskap. Dvs. jeg kjenner noe innimellom som kanskje kan være junior, men than again, who knows! Så for meg er det en trøst å høre at vi er flere andregangsgravide som ikke kjenner liv tidligere enn første gang ;)

Jeg har forøvrig vært på UL og sett masse liv, det var en god trøst ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...