Gå til innhold

Jeg trodde at så lenge


3barnsmor?

Anbefalte innlegg

man verken blør eller har vondt noen plass så er alt i orden. Hvor har det blitt av disse tankene? Iforhold til nå så tenker vi veldig mye på sa og ma synst jeg personlig da.

 

Når jeg gikk med førstemann så tenkte jeg overhodet ikke på disse tingene så tidlig, ikke var jeg på bim heller før jeg var godt over halvveis.

 

Merker at jeg blir litt ekstra bekymra og litt ekstra nervøs pga dette. Pørøver alt jeg kan å tenke positivt men det er vanskelig når det er så masse innlegg om akkurat dette.

 

Hva gjør dere andre? Klarer dere å overse de å tenke positvit uansett eller tenker dere ikke noe særlig på dette uansett.

 

Dette er ikke kritikk om at noen skriver om det, men bare en tanke som slo meg her jeg satt og leste og skrev.

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ikke så mye på det nå - men ser alltid etter på papiret når jeg har tisset :( I forrige svangerskap var ikke SA/MA i tankene mine engang - enda jeg hadde sproblødninger og det som er!! Alt gikk fint og jeg var ikke bekymret i det hele tatt. Tror man kan bli mer stressa av å lese ALT her inne- jeg hopper derfor over de temaene jeg tror selv jeg kan bli stressa av å lese.

Det går trossalt bra i de fleste tilfeller selv om det kan skje alle å miste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tror jeg, jeg er 2 gangsmamma nå. Men er så lite aktivtet inne på juni klubben ennå at det blir til at jeg tusler inn her fordi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaga i dag at jeg var gravid. Og når gleden begynte å synke inn følte jeg en liten uro i det fjerne... Var kjøttet jeg spiste i går for rått? Er det no lurt å fortsette med grunningen av dukkestua? Kan jeg løfte gutten min på to år eller blir det blir for tungt? Kan jeg drikke mye kaffe? Hvor mye kan jeg holde på med katten? Nå ble plutselig alt farlig.. Hadde en SA for to mnd siden og det gjør nok at jeg blir litt engstelig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at så mange er mer bekymret i andre sist jeg gikk gravid streifet ikke tanken om SA engang, nå klarer jeg jammen ikkke glede meg før 12 uker har gått..

er bare 7+5,så det er lenge å vente.

Folk her inne skriver nok mye om dette for å få bekreftet at symptomer eller ikke symptomer er normalt. lykke til folkens:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg. Jeg tilhører 2.tri, men jeg tenker på det nesten hele tida. Spesielt siden så mange kjente har enten mistet eller ikke kan få barn. Og dette er min 2.mann !!!!!!!

Det hjelper ikke akkurat at jeg leser innlegg her inne om akkurat det å miste, eller at fosteret rett og slett er dødt. Jeg gleder meg bare til jeg skal på UL for å se at alt er i orden. Men det er ikke før i desember....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...