Suretær Skrevet 14. november 2006 #26 Skrevet 14. november 2006 Det der høres jo virkelig lovende ut! Har stor tro på at du har en spire. - Og tro er viktig! klem
AniBer Skrevet 14. november 2006 #27 Skrevet 14. november 2006 Jeg får stikke en tur på butikken og se om jeg finner noe mat jeg har lyst på! Ha en fortsatt finfin kveld, mulig jeg stikker en tur innom senere i kveld. Kanskje jeg skal kjøpe noe ekstra godt til Grey's i kveld?? Det tror jeg jammen jeg gjør! Klems
Cmoi Skrevet 14. november 2006 #28 Skrevet 14. november 2006 Vår uke??????? Hadde skikkelig tro på denne pp, begynte å spotte i dag, 2 dager før IKM. Er redd alt håp er ute. Vet ikke om man spotter om man er gravid, eller om det kalles festeblødninger. Kjenner jeg blir så trist. Har jo masse symptomer og har følt det på meg at jeg er gravid, blir nok bare lurt igjen. Ser så mørkt på å gå over i 13pp liksom.
Suretær Skrevet 14. november 2006 #29 Skrevet 14. november 2006 Ikke gi opp, det kan være positivt. Leste om en her igår som hadde spottet i en uke og testet positivt. Husker ikke hvem, men sjekk på de som testet positivt igår. Lykke til Klems
Cmoi Skrevet 14. november 2006 #30 Skrevet 14. november 2006 tutta: ) Takk, godt å høre at det fortsatt er håp:) Klamrer meg til alt håp som er, i går kveld bad vi faktisk en stille bønn sammen før vi sovnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå